Onsdagskörning med SH-Sundsvall

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Jupp jag ska bara klura på vilka jag ska åka med denna gång....... Blir det Velox gänget eller Oldmans buspojkar eller kanske Räkmackans Mc ska iväg å fika nånstans. Tur det finns att välja på :D

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Jo, jäklarns... Man kanske skulle satsa på en räkmacka ute på Skatan! =) Jag är hur som helst på - bara jag har hoj att åka på. Min har tydligen ett par trasiga kolvar, så både kolvar och cylindrar är på ingång. Hoppas dock på lånehoj minst ett par dagar till och att hojen sedan är i ordning - annars får jag väl köpa en ny. ;)

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Jo, jäklarns... Man kanske skulle satsa på en räkmacka ute på Skatan! =) Jag är hur som helst på - bara jag har hoj att åka på. Min har tydligen ett par trasiga kolvar, så både kolvar och cylindrar är på ingång. Hoppas dock på lånehoj minst ett par dagar till och att hojen sedan är i ordning - annars får jag väl köpa en ny. ;)

Är inte hojen klar ännu?? Klart du skall ha lånehoj under tiden. Och du borde väl inte ens behöva bråka om saken...(du kanske kan låna en glidare?)

siNus

Medlem
Gick med
14 Sep 2008
Hoj
-08 Honda CBR1000RR
Är inte hojen klar ännu?? Klart du skall ha lånehoj under tiden. Och du borde väl inte ens behöva bråka om saken...(du kanske kan låna en glidare?)

Nej, absolut inget bråk ännu. Men det känns ju lite dubbelt. De har ju ändå lite begränsat med demohojar. Hade det inte varit så att det handlat om en garantiservice så hade jag inte tagit lånehoj för givet. Z1000 som jag har nu är ju lite halvglidare förresten. :D

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Jupp jag ska bara klura på vilka jag ska åka med denna gång....... Blir det Velox gänget eller Oldmans buspojkar eller kanske Räkmackans Mc ska iväg å fika nånstans. Tur det finns att välja på :D[/QUOTE

Haha Tomasol:tummenupp klart vi ses på onsdag om det inte kommer blött uppifrån

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag dyker nog upp!
Med sotat visir och solbrillor. Mera sport på så vis!

..och Björn, jag har egen snus denna gång.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Misstänker att räkmackans mc är lite dessimerade på onsdag ... men man får väl hänga på nån annan liga isåfall.
Bara det inte går för fort för min ormkälke :näsblod
Men det är ju klart, jag kan ju hålla högre snitt än Tomasols hoj som slår av i ren protest :krama

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag lägger mig sist den här gången och agerar ankmamma så ingen hamnar rejält efter.

...och inga dåliga skämt om att jag är långsam för då blire kETtiNg!!:krama

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
"Slår av" av sig själv, låter som en desperat nöd lögn när man fegar ur...:arsele:D

Hmmmm.... ja mycket kan man nog kalla Tomas för men feg är väl knappast nåt som håller, i alla fall inte när han sitter på en hoj :tummenupp
Det är bara hans Aprilia som inte gillar när det går konstant fort :D

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Vadå det är väl 120km/t som är det snabbaste man får köra nu för tiden och det tycker jag är rätt fort...... på storgatan :va

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Vilken aktivitet det blev i detta forum helt plötsligt.
Måste vara nåt slags rekord.
Kul!

GSXR

The B
Gick med
29 May 2003
Hoj
Svart gammal o rå GIXXER
Man får väl säga HELLO och HEJ till gamla vänner och nya !!! Har legat stilla i forumet här men ej stilla på vägen.. Och måste väl nån gång kanske hänga me på en åktur på onsdagskvällen..... Hoppas det finns en öppning denna onsdag ....

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning