Onsdagskörning med SH-Sundsvall

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Det är väll dumt att utmana ödet i detta väder:mad:, vi kan kanske ta ons körningen i morgon när det är bättre.

Låter som dagens bästa förslag tycker jag..så nu tar alla och gör en soldans eller någon annan ritual som behagar solgudarna och så hoppas vi på sol imorgon. Samma tid då också antar jag, dvs strax efter 18?

88

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2009
Hoj
FZR 1000
1-jpg.html
Så såg det ut på stan kl 18,30

88

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2009
Hoj
FZR 1000
Kan ej era nikename men enligt avatores körde med ANZE och EKAN idag och hade väldigt trävligt , så tack för idag! :squid

88

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2009
Hoj
FZR 1000
Det gick bra för mig idag.....att köra till Solefteå :hojraket , utan svarta streken i allafall. har åxå filmat lite, videon kommer om ett par minuter

Nicxter

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2009
Hoj
Söker ny..
Vilken lustig syn jag möttes av på E4 i eftermiddag när jag låg och finåkte. (Jo! Man KAN finåka med motard..) ;) Strax efter birsta möter jag 4-5 av er sporthojsåkare på väg norrut, sen blir det en lucka.. Där ligger en BMW av "märket" polis och glider. Sen en lucka till innan ett större gäng sporthojar. :)

Beautiful

Beautiful
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
suzuki 1000 02 och Hayabusa 03
Det gick bra för mig idag.....att köra till Solefteå :hojraket , utan svarta streken i allafall. har åxå filmat lite, videon kommer om ett par minuter

Vem är du mannen utan hanskar :) du är så jävla skön kille:tummenupp Sist blev det ett långt svart streck bakom mig och nu hamnade du i Graninge:Rockbanan

Vilken syn när du gled in till Härnösand mannen och en undran!! När började du sakna oss:tuttar

88

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2009
Hoj
FZR 1000
Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...