p.grip
Stockholm
Fudpucker skrev:Limpklyven? Du menar den du suger med?
Du har inget körkort du, så var bara tyst.
Fudpucker skrev:Limpklyven? Du menar den du suger med?
p.grip skrev:Du har inget körkort du, så var bara tyst.
swejen skrev:Hårda ord såhär på sensommaren =)
Imorse va man på Alviks och lämnade in moppen. Har jag tur (vilket jag
inte haft hittills) kan jag va med på ÅÅÅÅKNING på onsdag =))))
Håll tummarna för mig är ni snäll, en onsdagstur skulle betyda enhel del.
Ricken skrev:Om du har tur åker du på onsdag....
Omjag har tur kanske jag kan lyckas vara med på en åktur i sommar.... Hade tänkt vara med nästa vecka men det sket sig... vevstakslagret skar
Ullis skrev:Jag tycker om kärleken mellan Grip & Fudden.....fortsätt roa oss pojkar
164 på rullen skrev:Jag håller med dig Ullis , men fudden leder så P grip får ta och skärpa till sig
Så är jag lite besviken på att Ullis behöll sansen ( kläderna ) på hela tiden ute på deltat.
Med tanke på hur fin form ni va i på eftermiddan så hade jag förväntat mig åtminstone en riktig Show till kvällen
he he
Vad hände!! (på Delta) Lite nyfiken bara.Hoppas kvällen blev bra för er!!! själv var jag och Succes och hojade mot Stöde i 90 Plus och på två hjul.Legenden skrev:Lite show va det ju.. Fast mer avsides...hehehehe..ehumm..
Oldman skrev:Vad hände!! (på Delta) Lite nyfiken bara.Hoppas kvällen blev bra för er!!! själv var jag och Succes och hojade mot Stöde i 90 Plus och på två hjul.
Ajaj nu blev jag riktigt nyfiken!!! var det flera personer vilka ska jag fråga och vad hände? Som vanligt blev det en en dålig uppslutning, Vi som kom iväg fick en trevlig tripp till Högakustenbron ,synd bara att dom som slangade över bron missade med några meter! Kan bara sammanfatta kvällen med ett ord Superlativ ha en trevlig natt, sport och lekhojvänner.Legenden skrev:Va som hände får ju personerna själva informera om..hehehe
I know naaathing.. Naaathing i tell you! I´m from Södertälje!!..hehehe
Två hjul sammanlagt utgår jag ifrån.. För en då alltså..ehh..hehehe
Oldman skrev:Ajaj nu blev jag riktigt nyfiken!!! var det flera personer vilka ska jag fråga och vad hände? Som vanligt blev det en en dålig uppslutning, Vi som kom iväg fick en trevlig tripp till Högakustenbron ,synd bara att dom som slangade över bron missade med några meter! Kan bara sammanfatta kvällen med ett ord Superlativ ha en trevlig natt, sport och lekhojvänner.
succes skrev:Kul åkning igår!!
Ska ordna kopplingen så marginalerna finns, kör ej på Mobile 1 verkar ej vara någon hitt..
Ses på vägarna
Legenden skrev:Lite show va det ju.. Fast mer avsides...hehehehe..ehumm..
Ullis skrev:Tänkte du på det som guppade ute i höggräset nu eller, fick höra om det dagen efter *S* Fan att man missade det
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|