Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
jag bor i sthlm, har dock inge garage o vill inte ställa hojjen utanför..
älvsjö området, men det måste inte var i närheten
Aha okok jag bor i sigtuna/märsta kanske är lite väl långt ifrån då.
jag bor i sthlm, har dock inge garage o vill inte ställa hojjen utanför..
älvsjö området, men det måste inte var i närheten
Aha okok jag bor i sigtuna/märsta kanske är lite väl långt ifrån då.
Är just nu i Trosa men ska försöka hitta bulten, misstänker att det är i bogesund? Kör iaf ditåt ku och är det någon som vill med är ni välkomna
Hittade en artikel på nätet är ju 225an till rosenhill? Finns väl ett bikercafe med?
Är just nu i Trosa men ska försöka hitta bulten, misstänker att det är i bogesund? Kör iaf ditåt ku och är det någon som vill med är ni välkomna
Hittade en artikel på nätet är ju 225an till rosenhill? Finns väl ett bikercafe med?
Så åker man hem från jobbet i Vaxholm med bilen, det är 19 grader och sol, man skyndar sig hem för att slita ut nya hojen ur garaget..
.. jaha! När man kommer till Brottby är det 12 grader och typ åska drivis och hagel!
Så åker man hem från jobbet i Vaxholm med bilen, det är 19 grader och sol, man skyndar sig hem för att slita ut nya hojen ur garaget..
.. jaha! När man kommer till Brottby är det 12 grader och typ åska drivis och hagel!
17.30 ikväll på donken sveavägen för den intresserade. Lugn färd, allmänt lekande och avslut med kvällsfika i stan. Ingen långrepa.
Gruppkörning norröver ikväll, lugnt tempo. Arninge-Gillinge-Brottby-Åkersberga-Svinninge-Vaxholm-utvärdering väder/önskemål/tidsaspekt osv. Samling 17.45-ish Statoil Frescati, siktar på avfärd 18.00.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|