Onsdagskörningstråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Gruppkörning norröver ikväll, lugnt tempo. Arninge-Gillinge-Brottby-Åkersberga-Svinninge-Vaxholm-utvärdering väder/önskemål/tidsaspekt osv. Samling 17.45-ish Statoil Frescati, siktar på avfärd 18.00.

Kan va nått !

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Är detta ett tillfälle att hänga på om man e helt grön på gruppkörning? Finns de några "oskrivna" regler som man bör känna till i övrigt....tex att man inte ska köra om sin cykel låter liiite för mycket för tillfället....ja inte vet ja ja e ju grööön :D

Yup, bara haka på. Vi drar regler på plats, men vi är rätt laid back. :tummenupp

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj

Fucking hell! Kungligt besök? Får du med vitlöksskallen också?

Allmänt tips: åk ut till Frescati i tid. Det tenderar vara en del köer sådär dags och vi väntar inte en halvtimme för att kolla om någon eftersläntrare kommer. :tummenupp

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Organet att jag såg detta nu! Skulle iofs kunna åka ut o gissa vart ni åker men det slutar nog i fiasko... Jaja ska försöka vara lite mer vaken inför nästa tur.

Enligt YR så blir det uppehåll imorgon, ännu en anledning för en nykter afton :tummenupp

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Jag missade all hojåkning idag, hade planerat in annat.. nån som vill ut och gasa i morgon? Hojen är tyvärr fortfarande strypt då jag var sjuk förra veckan och inte kom iväg..

Rotker

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
En annan än den jag hade förut
Tack för kanonkörning ikväll. Första gången gruppkörning för mig- de va fan grymt! :tummenupp Ja e definitivt på om nån ska ut och åka! De va ja med blåa SV:n .....

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Tack för kanonkörning ikväll. Första gången gruppkörning för mig- de va fan grymt! :tummenupp Ja e definitivt på om nån ska ut och åka! De va ja med blåa SV:n .....

Tack själv. Kul körning i lagom tempo (lite snabbare hemåt där, men det var väl olycksfall i arbetet :rolleyes: ). :tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tack själv. Kul körning i lagom tempo (lite snabbare hemåt där, men det var väl olycksfall i arbetet :rolleyes: ). :tummenupp

Ska försöka få ut vitlöken idag på en åktur.
Har du något vettigt för dig ?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Ska försöka få ut vitlöken idag på en åktur.
Har du något vettigt för dig ?

Dessvärre, ja. Sitter med en rättsutredning som jag måste ha klar till måndag. Tänkte försöka plocka ut moppen i helgen dock.

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
jaa nu när bakfyllan släppt hoppas jag och vädret håller i sig så är de väl dags att skrämma liv i denna tråden igen.
Vad sägs om att möta vid donken U väs by kl 18, jag kommer vara där runt 1730 för jag måste stoppa nåt i mig innan.

1. ahlis
3.
2.
6.
5.
4.
8.
7.
9.

ahlis

Medlem
Gick med