Onsdagskörningstråden

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tror jag hakar på om jag inte får mitt hus sålt. Behöver få gasa lite innan långsemester. Är det du Ahlis som håller i körningen blir det vanliga Svinninge, Åkersberga, Vaxholm etc.? I så fall hoppas jag att jag håller mig på 2 hjul denna gång hehe.

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
r1 03a
Tror jag hakar på om jag inte får mitt hus sålt. Behöver få gasa lite innan långsemester. Är det du Ahlis som håller i körningen blir det vanliga Svinninge, Åkersberga, Vaxholm etc.? I så fall hoppas jag att jag håller mig på 2 hjul denna gång hehe.

Såg att du bor i kunsängen.Jag är 99% säker på att jag hänger med.Kan vi inte åka tillsamans?Bor i norrboda vid lidl.

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
1. ahlis
3. Petai
2. Pledians
6.
5.
4.
8.
7.
9.

jaa norrort lär de väl bli :) jag är sjukligt sugen på rumsätra, har rekat lite där i krokarna o sist jag va där gick de på tvärsen lite nu o då. Kort sagt, kör inte som att de vore sista dagarna på säsongen, till o med jag lär mig att grus är halt! :D

Evil Twin

Guest
1. ahlis
3. Petai
2. Pledians
6. Evil Twin
5.
4.
8.
7.
9.

jaa norrort lär de väl bli :) jag är sjukligt sugen på rumsätra, har rekat lite där i krokarna o sist jag va där gick de på tvärsen lite nu o då. Kort sagt, kör inte som att de vore sista dagarna på säsongen, till o med jag lär mig att grus är halt! :D

Runt Riala som ligger nästgårds är det också bra tror jag, men det är ett par år sen jag åkte där.

ahlis

Medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
2008 Honda CBR600RR
Runt Riala som ligger nästgårds är det också bra tror jag, men det är ett par år sen jag åkte där.

vi tar de lite piano helt enkelt. jag har GPS i fånen med om det är nåt särskilt vägavsnitt vi vill hitta till. jag har bara varit inlåst på kontoret idag förutom resan till jobbet .. men de ser lite småblåsigt ut men fläckvis blå himmel.. prognosen verkar bra :)

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
vi tar de lite piano helt enkelt. jag har GPS i fånen med om det är nåt särskilt vägavsnitt vi vill hitta till. jag har bara varit inlåst på kontoret idag förutom resan till jobbet .. men de ser lite småblåsigt ut men fläckvis blå himmel.. prognosen verkar bra :)

Var försiktiga om ni drar utåt Riala. De har enligt uppgift gjort om vägarna (igen), så det är övervägande risk för ordentligt med grus. Körde där själv förra säsongen och ångrade att jag inte tog endurohojen, i år är det tydligen än värre. Potentialen finns där ju dock.

Sporthojsfarmorn lär ha mer info, det är ju hennes krokar det där. :tummenupp

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
1. ahlis
2. Petai
3. Pledians
4. Evil Twin
5. TotalNekro
6. seb
7. Roger.H (fan de va ju nära å bra)
8.

Vicc

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
Kawasaki Ninja zx6r
jag hann inte! får haka på någon annan gång. Hoppas ni har trevligt i det fina vädret!

kurdsson

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
r1 03a
Sorry grabbar,Som ni märkte så han jag inte med.Som att det inte räckte så helt plötsligt lös min soppalampa.Tänkte säga till innan jag vände men kom aldrig ikapp.Så jag vände.Sorry..

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
Jajjemen instämmer med Pledians men de va någon av vägarna som förstörde min chans till fortplantning,

Någon som har tips på hur man får upp en 600rr på bakhjulet utan att hissa den med depåstöd fram..
Massade upp den till 5krpm på ettans växel sedan koppla och varva till 11500rpm och poff max 2cm lättar fanskapet :( även om man sitter nästan vid kutsen.

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tack Ahlis och ni andra väldigt lärorik körning för mig. Efter Rumsätra släppte det ordentligt fick till det med benen och ner hojen mer i kurvorna. Kände ringrosten släppte :tummenupp

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Jajjemen instämmer med Pledians men de va någon av vägarna som förstörde min chans till fortplantning,

Någon som har tips på hur man får upp en 600rr på bakhjulet utan att hissa den med depåstöd fram..
Massade upp den till 5krpm på ettans växel sedan koppla och varva till 11500rpm och poff max 2cm lättar fanskapet :( även om man sitter nästan vid kutsen.

koppla upp den på 2an. träna träna träna ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati