Petai
Ny medlem
Gaah.. Fick inte i ordning på mopeden i tid.. T_T
Ses där fjunis! // Lelle
Vart var du nånstans då? Såg aldrig nån Daytona på körningen... Eller var det du som stog på Gottröra sen med massa "skitsnackare" ?
Jajjemän, det schtämmer!
Men va faan, jag såg inte nån 4:a på nån hoj..?? Men ibland ser man ju inte handen framför ansiktet heller...
Vi brukar "normalt" köra från McD U.Väsby, men just idag samlades alla skitsnackare på Honda City, så jag fick slunga i mig burgaren & dra dit. De hade öppet hus & provdag, så några ville testköra lite innan vi drog ut...
Aha okok jag hade den gråa hojen med krachkåper på.. Kom från rimbo hållet med 2 svarta hojar och stälde mig vid pumparna.
Vi åkte mot honda city sen men alla drog precis när vi kom så de blev gottröra igen hehe
Aha okok jag hade den gråa hojen med krachkåper på.. Kom från rimbo hållet med 2 svarta hojar och stälde mig vid pumparna.
Vi åkte mot honda city sen men alla drog precis när vi kom så de blev gottröra igen hehe
Aha, det var ni... men var ni bara 3 eller var det spridda skurar? Såg inte så mycket ut som en gruppkörning.
Aha, det var ni... men var ni bara 3 eller var det spridda skurar? Såg inte så mycket ut som en gruppkörning.
Blev en bra tur igår. Gruppen delade på sig efter ett tag och medan några åkte tillbaka fortsatte vi andra via Södertjära och vidare på småvägarna. Ett tag visste inte ens jag var någonstans vi var. Pinsamt.
Vi kom ut på gamla Norrtäljevägen strax norr om Penningby och brassade vidare ner mot Brottby. Vi fortsatte mot Honda City men när vi kom fram hade det mesta klingat av. Blev några burgare på Sveavägen (där det var väldigt mycket folk fortfarande) innan jag kom hem.
Ajjamen! Som Ahlis redan skrivit så var vi en större grupp först men sen var bombgruppen tvungen att svina vidare på egenhand!
Men vad åkte ni för tur sen då? Brukar ni åka mycke norr turer eller?
Blev en bra tur igår. Gruppen delade på sig efter ett tag och medan några åkte tillbaka fortsatte vi andra via Södertjära och vidare på småvägarna. Ett tag visste inte ens jag var någonstans vi var. Pinsamt.
Vi kom ut på gamla Norrtäljevägen strax norr om Penningby och brassade vidare ner mot Brottby. Vi fortsatte mot Honda City men när vi kom fram hade det mesta klingat av. Blev några burgare på Sveavägen (där det var väldigt mycket folk fortfarande) innan jag kom hem.
Jodå, blir väl mest på norrsidan som vi kör...
Hade du bara skrivit detta igår så.. Kom precis hem från en halvdagsrunda.Någon som vill dra ut en sväng idag? Norr eller söder spelar ingen roll.
Hade du bara skrivit detta igår så.. Kom precis hem från en halvdagsrunda.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|