Onsdagskörningstråden

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Vart var du nånstans då? Såg aldrig nån Daytona på körningen... Eller var det du som stog på Gottröra sen med massa "skitsnackare" ?

Jajjemän, det schtämmer! :D
Men va faan, jag såg inte nån 4:a på nån hoj..?? Men ibland ser man ju inte handen framför ansiktet heller... :rolleyes: :gnissla

Vi brukar "normalt" köra från McD U.Väsby, men just idag samlades alla skitsnackare på Honda City, så jag fick slunga i mig burgaren & dra dit. De hade öppet hus & provdag, så några ville testköra lite innan vi drog ut... :)

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jajjemän, det schtämmer! :D
Men va faan, jag såg inte nån 4:a på nån hoj..?? Men ibland ser man ju inte handen framför ansiktet heller... :rolleyes: :gnissla

Vi brukar "normalt" köra från McD U.Väsby, men just idag samlades alla skitsnackare på Honda City, så jag fick slunga i mig burgaren & dra dit. De hade öppet hus & provdag, så några ville testköra lite innan vi drog ut... :)

Aha okok jag hade den gråa hojen med krachkåper på.. Kom från rimbo hållet med 2 svarta hojar och stälde mig vid pumparna.
Vi åkte mot honda city sen men alla drog precis när vi kom så de blev gottröra igen hehe

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Aha okok jag hade den gråa hojen med krachkåper på.. Kom från rimbo hållet med 2 svarta hojar och stälde mig vid pumparna.
Vi åkte mot honda city sen men alla drog precis när vi kom så de blev gottröra igen hehe

Jamenvafaan, där föll poletten ner! :tummenupp

Ni stannade å tankade då vi satt & fikade. Kommer ihåg kraschisarna, och att nån sa "-Det var inte orginalpipa på den.", när du drog iväg :hihi

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Aha, det var ni... men var ni bara 3 eller var det spridda skurar? Såg inte så mycket ut som en gruppkörning.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Aha, det var ni... men var ni bara 3 eller var det spridda skurar? Såg inte så mycket ut som en gruppkörning.

Ajjamen! Som Ahlis redan skrivit så var vi en större grupp först men sen var bombgruppen tvungen att svina vidare på egenhand! :tummenupp

Men vad åkte ni för tur sen då? Brukar ni åka mycke norr turer eller?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Blev en bra tur igår. Gruppen delade på sig efter ett tag och medan några åkte tillbaka fortsatte vi andra via Södertjära och vidare på småvägarna. Ett tag visste inte ens jag var någonstans vi var. Pinsamt.
Vi kom ut på gamla Norrtäljevägen strax norr om Penningby och brassade vidare ner mot Brottby. Vi fortsatte mot Honda City men när vi kom fram hade det mesta klingat av. Blev några burgare på Sveavägen (där det var väldigt mycket folk fortfarande) innan jag kom hem.

bigtree

Mullrar...
Gick med
3 May 2010
Hoj
TL1000R
Blev en bra tur igår. Gruppen delade på sig efter ett tag och medan några åkte tillbaka fortsatte vi andra via Södertjära och vidare på småvägarna. Ett tag visste inte ens jag var någonstans vi var. Pinsamt.
Vi kom ut på gamla Norrtäljevägen strax norr om Penningby och brassade vidare ner mot Brottby. Vi fortsatte mot Honda City men när vi kom fram hade det mesta klingat av. Blev några burgare på Sveavägen (där det var väldigt mycket folk fortfarande) innan jag kom hem.

Mkt fina vägar sista biten efter delningen måste jag säga, tack till vägvisaren som jag tyvärr inte uppfattande namnet/nicket på?

Dock fick man kämpa för att hänga på, tyckte jag efter 3-4 veckor hade lärt mig hojen och kommit tillbaka efter 10 års uppehåll riktigt bra, men inte riktigt "up to standard" kunde man ju konstatera, men ett par veckors träning till så ska jag inte bli efter sen... :tummenupp

Allstaar

Guest

Indeed och det va tur att du tog täten efter att vägvisaren som visade oss dessa fantastiska vägar drog åt andra hållet. Eftersom du bara "hittar rakt fram" hahahaha. :tuttar

Henken

Guest
Någon som vill dra ut en sväng idag? Norr eller söder spelar ingen roll.

Henken

Guest
Nu har jag hunnit både städa & diska. Hänger alla på Stureplan nuförtiden?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Nån som är sugen på en runda ons eller tors kväll i sakta mak?

Linkz88

Ny medlem
Gick med
20 May 2010
Hoj
Honda CBR 600
BusAnna, på onsdagar och torsdagar är jag alltid sugen på att köra hoj.
Vad sägs om torsdag? Jag lägger upp en körning i "Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo" delen. Den brukar ju avgå på torsdagar så kolla där och anmäl dig.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati