Detta ska du få för, först snor Strider mitt #62 sen så knycker Hugo och du #63 trots att jag haft det sen förra året.valmers skrev:2280176Det är ju mitt nummer, bokat genom Tony. Har du kört över bokningssystemet, din förbannade SVEMO-pamp?
Bandag? Sveriges bästa rr-klubb har onsdagsträningar från vecka 18 till vecka 37, heldagar i juli.Swedie skrev:2280251Meh, vart annonserades den här bandagen ut, eller är de en återkommande grej som man måste ha vetat om sen tidigare?
Synd jag inte har hojen klar än... =/
Bästa RR-klubb? Är det därför man måste dela banan med en massa oljespillande och havererande bilar på träningarna?valmers skrev:2281200Bandag? Sveriges bästa rr-klubb har onsdagsträningar från vecka 18 till vecka 37, heldagar i juli.
Första gången på bana sedan urminnes tider. Eller?valmers skrev:2279892Eftersom min semester inte har börjat inrättar jag ett så kallat race office på banan.
Nja, hade inte kört på bana på cirka fyra år i våras, men nu är det femte träningen jag kör. Och kul är det. Men sakta går det.Nyteknik skrev:2283213Första gången på bana sedan urminnes tider. Eller?
Ah, så du har kommit igång igen?valmers skrev:2283318Nja, hade inte kört på bana på cirka fyra år i våras, men nu är det femte träningen jag kör. Och kul är det. Men sakta går det.
Sakta? 4 tiondelar efter semiproffset Mumlan på en superduperextraallthoj? Se till och drick mycket vatten i värmen, så det inte slår mer slint i hövet.valmers skrev:2283318Nja, hade inte kört på bana på cirka fyra år i våras, men nu är det femte träningen jag kör. Och kul är det. Men sakta går det.
valmers skrev:2283209EMR lunchrapport:
Vi håller yttern i nya Mike's Corner, spännande med ett 1,5 meter bredd spår att åka i.
Tider:
valmers: 1.15.6
Mumlan: 1.15.2
Den jäveln körde 1.14-tider på eftermiddagen. Själv blev jag bara trött och harvade vidare på 1.15-tider.oscar skrev:2283371Om du slår Humlan idag så kan jag nästan bjuda på en klippning med tillhörande förlängning och slingning!
under sommaren är onsdagsträningarna 9-16.Swedie skrev:2280251Meh, vart annonserades den här bandagen ut, eller är de en återkommande grej som man måste ha vetat om sen tidigare?
Synd jag inte har hojen klar än... =/
mumlan är det humlanvalmers skrev:2283209EMR lunchrapport:
Vi håller yttern i nya Mike's Corner, spännande med ett 1,5 meter bredd spår att åka i.
Tider:
valmers: 1.15.6
Mumlan: 1.15.2
Ja, det stämmer. Hindenburg är ett annat (ök)namn.stridis nr60 skrev:mumlan är det humlan
valmers skrev:2279892Vilka tänker köra Mikes heildaugstraeiningj på onsdag 5/7? EMR finns på plats för att snigla runt hela dagen (läs i några pass, tills orken är tvärslut). Detta enmansteam känns lätt igen på avsaknaden av tält, vit VW-buss och vit GSX-R1000 med fulkåpor, biltemalack och världens repigaste kåpglas.
Ska bli spännande att se vad beläggningsarbetet åstadkommit med Mike's Corner och Ejes kurva.
Eftersom min semester inte har börjat inrättar jag ett så kallat race office på banan. Undrar om de som ringer kommer undra vad som låter i bakgrunden?
#63, Magnus
TinaTjejen skrev:2284205
Följde med en vän, som senare hasade ikull i hårnålen och hade sönde bromsvätskebehållaren=luft i systemet=åka hem.
Vurpan å den tidiga hemkörningen resulterade i att jag bara har bilder på de stora hojsingarna i princip, (vad ni nu kallar grupperingarna.. ).
Så fort jag kollat genom bilderna tjoar jag till och ni kommer finna dem på www.voj.se/bilder
Mors!
*ps* Jag vart inte ett dugg körsugen av att se er mosa runt!! *ds*
1 sekund långsammare än Hindenburg, jag kommer aldrig att köra på Åsen mervalmers skrev:2283857Den jäveln körde 1.14-tider på eftermiddagen. Själv blev jag bara trött och harvade vidare på 1.15-tider.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|