Badsituation
Ny medlem
e ganska tveksam om där finns nåt värt å ta vara på när jag lämnar in, men jag försöker donera bort en dryg decimeter varje helg..
e ganska tveksam om där finns nåt värt å ta vara på när jag lämnar in, men jag försöker donera bort en dryg decimeter varje helg..
WOW på dig själv.... hur länge har du väntat på den bollen? Nu kändes det som du smashade en skruvboll..... men du kanske har rätt, min penis' storek är inget fäbodjäntan önskar sig men ditt 'påhopp' berörde obetydligt mer än en aftonbladetartikel. M.a.o. Kul att se dig men nu e du glömd.....Wow.
Ett spektakulärt misslyckat försök att verka alphahanne. Istället för att framstå som starke hannen med kvinnor som står i kö förtäljer du att din penis är så liten att du försöker "donera bort den" varje helg.
Förr eller senare lär du springa på någon med en böjelse för prinskorvar och då är väl din lycka gjord.
Kom igen, du kastade ju upp bollen.. Jag var tvungen att slå den ur stadion innan någon annan gjorde det. Det är enda sättet du lär dig på.
M.a.o. Kul att se dig men nu e du glömd...
"Saker Badsituation får höra på krogen."
har en liten fråga dock, om man inte vill begravas i kista utan kremeras istället, hur går det till om man är organ-donator?, tar dem organen som behövs och sen kremerar eller hur funkar det som?
Anmäld nyss.
Du Dioden, du kan väl sammanställa hur många som nappar på organdonation, det vore kul att se hur många som går med.
Och sen kan du köra en kampanj på stan hur duktig vi sporthojare är, vem vet vägverket kanske släpper till lite på hastighetsbegränsningar för att öka tillgång på organ.
Då får jag puffa med ett: Jag har också anmält migTråden halkar ner ju längre tiden går och färre folk läser den, tyvär.
//Diod
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |