Osama Bin Laden död

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Så klart är han död... Däremot så kan detaljer runt omkring vara lite vita lögner, som att han är begravd till havs inom 24 tim för att lugna muslimer. Tvivlar på att dom inte vill kunna ha tillgång till kroppen mer än 24 tim i alla fall...

De har väll inte sagt hur mycket av honom som är begravt.

Det kanske räcker med ena benet, eller en tå :va

Lason

Smålänning
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
Yamaha XT660R -07, Suzuki GS500 -78 & Honda CB125 Twin -79
Jag har bara kollat igenom tråden snabbt, men det jag undrar nu är vad USA ska ha för ursäkt nu för att kriga i dom länderna...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag håller med Ove Bring i frågan om UBL.

– Usama bin Ladin borde ha gripits och ställts inför rätta

I går – två dygn efter Usama bin Ladins död – skrev New Statesmans rättskrönikör David Allen Green så här i sin kolumn: ”Det finns ingen laglig grund för en amerikansk president att beordra någons död. Tvärtom står ett sådant dödande sannolikt i strid mot den lokala lagen där dödandet sker, sannolikt också mot USA:s lagar såväl som internationell rätt.”

http://www.sydsvenskan.se/varlden/article1458635/rdquoEtt-klart-brott-mot-folkrattenrdquo.html

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
UBL lär gå till historien, hur många vet egentligen vet vad han gjort eller inte gjort, finns många som lär tjäna pengar på han.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Ingen trofé att visa upp då.

Tv-kanaler i USA rapporterar att president Barack Obama har beslutat att inte offentliggöra några bilder av den döde Usama bin Ladin.

haha

bin Ladin-virus sprids på Facebook

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jag har bara kollat igenom tråden snabbt, men det jag undrar nu är vad USA ska ha för ursäkt nu för att kriga i dom länderna...

Jag tror inte riktigt du förstår.

Så som läget ser ut nu, så sitter soldaterna fast där nere. De kommer helt enkelt inte hem p.g.a att united states of maddafakka, inte har råd att få hem allihop.

Sorgligt men sant.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag tror inte riktigt du förstår.

Så som läget ser ut nu, så sitter soldaterna fast där nere. De kommer helt enkelt inte hem p.g.a att united states of maddafakka, inte har råd att få hem allihop.

Sorgligt men sant.

Hur tänkte du nu, är deras lön lägre där dom är nu eller har dom inte råd att flyga/frakta hem dom.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Blir fint det här.

Enligt arabiska nyhetskanalen al-Arabiya har Usama bin Ladins 12-åriga dotter i förhör med pakistanska utredare uppgett att hennes far fångades levande.

Inför sin familj sköts bin Ladin sedan ihjäl av de amerikanska soldaterna under de första minuterna av tillslaget mot huset i Abbottabad, hävdar dottern.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Blir fint det här.

Enligt arabiska nyhetskanalen al-Arabiya har Usama bin Ladins 12-åriga dotter i förhör med pakistanska utredare uppgett att hennes far fångades levande.

Inför sin familj sköts bin Ladin sedan ihjäl av de amerikanska soldaterna under de första minuterna av tillslaget mot huset i Abbottabad, hävdar dottern.

Fast det spelar ingen roll, han är död nu, det är det viktiga. Och det var det som var uppdraget. Det är ju bara bekymmer att handskas med honom levande. Finns väl inget land som vill hålla honom fängslad...
Jag förstår amerikanerna till fullo att dom gjorde som dom gjorde..
Även om han inte var beväpnad så gäller det att slå ut dom i huset så fort som möjligt om det skulle finnas eventuella sprängladdningar.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år