krabbsaltarn
Boom shakalak
Var skulle dom ha skjutit honom då, i snoppen eller?
Han kanske hade den i munnen?
Var skulle dom ha skjutit honom då, i snoppen eller?
Nej.
Du vet vad jag menar så sluta trolla nu.
Han borde ha ställts inför rätta istället. Att han är talibanledare och säger sig vara ansvarig för massa terrordåd spelar ingen roll och exkluderar honom naturligtvis inte från konventionella rättsprocesser.
Okej så man går in med insatsstyrka och avrättar någon (enligt den officiella storyn) och sen kallar man det för "rättvisa". Det är ju helt sjukt.
Eftersom media inte står för sanningen längre utan en sorts propagandaversion av världen som i första hand är till för att inordna folket i ett lydigt kollektiv, så kan man konstatera att vi inte har en demokrati här eller någonstans i västvärlden.
Han har varit välkommen till sin rättsprocess i 10 år.
[/QUOTE
vem har bjudit in han?
USA har förmodligen varit välkommen till sin också men nog kämpat väl för att undgå internationella regler.
Han har varit välkommen till sin rättsprocess i 10 år.
Han ville inte ha den, och då slapp han.
Nej, ärligt talat ser jag inte var dom höga kostnaderna kommer ifrån. Militären är skriven på ex antal månader oavsett var du stationerar dom, dom äter lika mycket och transportdelen står dom för själva. Väl i staterna så finns det logiment att hysa dom som blir kvar i tjänst och lönen förblir den samma oavsett uppehållelseort.
Inget av detta innebär en merkostnad mot vad dom redan har nu.
Nej, det är inte sjukt. Det var sjukt när två skyskrapor kollapsade i New York och 3000 människor miste livet. Att den ansvarige blir avrättad är inte sjukt.
USA har förmodligen varit välkommen till sin också men nog kämpat väl för att undgå internationella regler.
Men vad är det här nu då, är det synd om Bin Laden helt plötsligt?
Gött att de sköt skallen av den jäveln. Rättsprocess? Lägg av.
8.813 civila i Afghanistan [har] dödats, samt 864.531 civila irakier dödats, och du "gnäller" om 3.000.
Om George W Bush mördas med ett skott i huvudet av något lands elitsoldater, kommer du då också tycka det är helt rätt och försvara det? En vild gissning är att du kommer bli upprörd över hur barbariska "de" är som gjorde det, samt att mycket annat hade man inte kunnat förvänta sig av "dem".
Ja vi pratade ju om bin Ladin och vad han gjort USA.
Hur många av dessa dödsfall i Afghanistan och Irak är pga terrorattacker?
Tja, nu vet jag inte Georg W Bush status, men USA:s president är ju överbefälhavare och terrorister siktar på civila mål i första hand, inte militära. Så jag skulle säga att det var oväntat?
Vidare anser terrorister att ju fler oskyldiga som får sätta livet till desto bättre. De kraftsamlar inte och planerar och spanar i åratal för att bara döda en (1) person som i USA:s operation här. Så det är en väldigt skillnad. Om nu al-Qaida skulle skjuta USA:s president eller f.d. så vore det inte barbariskt, men väl "olyckligt" eftersom han står på de godas sida. Och om al-Qaida skulle tänka om och plötsligt sikta på militära mål istället för civila - vad är då skillnaden mellan de krigförande parterna?
De skulle ju kunna sluta fred istället då, vet jag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|