Oskarshamn 2009

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Där dårhusen slutar&skogarna tar vid
Hoj
Ducati 996
varning på ishultvägen

nu har nån halvdebil stackars golbög blivit utlurad i sin lagahålorivägenpåsämstasätt-lastbil o lagt ut 30 kubik runkgrus på ca 50 små hålor så det e blästervarning där nu (iaf mellan ishult å e22)
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
nu har nån halvdebil stackars golbög blivit utlurad i sin lagahålorivägenpåsämstasätt-lastbil o lagt ut 30 kubik runkgrus på ca 50 små hålor så det e blästervarning där nu (iaf mellan ishult å e22)

Det var ju scheisse! Då får man vänta en månad innan man åker där... Du har inte låtit din moppe se vårens ljus?
 

Encore

Medlem
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Ostkusten
Hoj
Suzuki B-King och en gammal Kawasaki
Blev nog 20 mil i helgen, körde till Klintemåla och Kråkelund och P-Vik mm
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
nej den e inte synad av Rotviker än. Som tur var hade jag baggebussen

Har försökt o få ordning i ditt hörn via telepati... Verkar dock inte funka riktigt:( Kliar iaf duccen lite bakom spegel varje gång ja e där, hon ser så ledsen o ouppskattad ut
 

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Där dårhusen slutar&skogarna tar vid
Hoj
Ducati 996
Har försökt o få ordning i ditt hörn via telepati... Verkar dock inte funka riktigt:( Kliar iaf duccen lite bakom spegel varje gång ja e där, hon ser så ledsen o ouppskattad ut

med tanke på hur hon uppträdde mot mig 07 o eftersom JAG aldrig GÖR eller HAR fel så kan det lilla italienska ludret stå o skämmas ett tag till:D
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Lördag kl 13.00 samlas vi på Shell och gasar en sväng....:hojbusa
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
De va en trevlig tur idag krappar!

Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka :hihi

Jo den svängen var helt OK! Blev lite förvånad när den lille fete bondjäveln rullade in på shell. Se nu bara till att kolla upp läget inför Lelleträffen lite kvickt!!!
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
De va en trevlig tur idag krappar!

Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka :hihi

Lite ömt i rumpestumpen, kanske? Va kul o se dig iaf! Blir de inget Lelle får du faen iaf komma uppåt nån gång i sommar o knäppa ett par kalla:fyllisar
 

Tommy.exe

Guest
Lite ömt i rumpestumpen, kanske? Va kul o se dig iaf! Blir de inget Lelle får du faen iaf komma uppåt nån gång i sommar o knäppa ett par kalla:fyllisar

Min stjärt är rena muskler, jag har som du vet superkrafter, och en trikå under stället, med ett stort rött s på.

"Ett par"? Har du redan glömt bort vem du pratar med? :hihi
 
Last edited:

Gurkslask

Jäämen
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Kalmar
Hoj
KTM690 SMC
Grymt mycket poliser i oskarshamn idag, mötte en när jag körde emsfors vägen av alla ställen, och sen 2 ggr i stan. Men det är väl ingen som är ute o kör idag när man kan supa, utom jag som måste jobba =/
 

Frasse

Boxerfantast
Gick med
7 Jul 2003
Ort
Påskallavik
Hoj
BMW R1250GSA -19, KTM 250 Freeride -18, BMW S1000RR M -19
Vi är ett litet, tight och otrevligt gäng touringsvin som ska ut och åka en runda på lördag den 23:e. Det blir ca 40 mil. Mycket småvägar och touringtempo. Det betyder: snabba vägbyten, vi väntar inte in någon och fisgasare blir lämnade i skogen.
Kommer du, glöm inte att ta med dig vatten eller annat att dricka! Avfärd kl. 09.00 från Shell. Inställt vid regn. (Molningt är perfekt och någon skur dör ingen av, men hällregn är piss.)
/Frasse.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Vi är ett litet, tight och otrevligt gäng touringsvin som ska ut och åka en runda på lördag den 23:e. Det blir ca 40 mil. Mycket småvägar och touringtempo. Det betyder: snabba vägbyten, vi väntar inte in någon och fisgasare blir lämnade i skogen.
Kommer du, glöm inte att ta med dig vatten eller annat att dricka! Avfärd kl. 09.00 från Shell. Inställt vid regn. (Molningt är perfekt och någon skur dör ingen av, men hällregn är piss.)
/Frasse.

Touringtempo??? Brukar inte bli så....
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top