Finns det någon standard samlingstid/plats i Oskarshamn?
nu har nån halvdebil stackars golbög blivit utlurad i sin lagahålorivägenpåsämstasätt-lastbil o lagt ut 30 kubik runkgrus på ca 50 små hålor så det e blästervarning där nu (iaf mellan ishult å e22)
Det var ju scheisse! Då får man vänta en månad innan man åker där... Du har inte låtit din moppe se vårens ljus?
nej den e inte synad av Rotviker än. Som tur var hade jag baggebussen
Har försökt o få ordning i ditt hörn via telepati... Verkar dock inte funka riktigt Kliar iaf duccen lite bakom spegel varje gång ja e där, hon ser så ledsen o ouppskattad ut
Lördag kl 13.00 samlas vi på Shell och gasar en sväng....
Lördag kl 13.00 samlas vi på Shell och gasar en sväng....
De va en trevlig tur idag krappar!
Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka
De va en trevlig tur idag krappar!
Nu håller jag mig i skåne ett tag, 70 mils hojåkande för att få köra hoj, inget man gör varje vecka
Lite ömt i rumpestumpen, kanske? Va kul o se dig iaf! Blir de inget Lelle får du faen iaf komma uppåt nån gång i sommar o knäppa ett par kalla
Är den någon som kör något nuförtiden
Vi är ett litet, tight och otrevligt gäng touringsvin som ska ut och åka en runda på lördag den 23:e. Det blir ca 40 mil. Mycket småvägar och touringtempo. Det betyder: snabba vägbyten, vi väntar inte in någon och fisgasare blir lämnade i skogen.
Kommer du, glöm inte att ta med dig vatten eller annat att dricka! Avfärd kl. 09.00 från Shell. Inställt vid regn. (Molningt är perfekt och någon skur dör ingen av, men hällregn är piss.)
/Frasse.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |