Oskarshamn

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Gutt ju!! Glöm inte bågen bara:tummenupp

Den körs ner på lördag:tummenupp

Dock är kopplingen inte helt bra sedan kedjan gick av förra hösten:crash . Det halvhjärtade försöket att lagat gav upp förra veckan. Så får bli lite kemisk metal och köra lugnt på lördag, sen hoppas farsan kan svetsa ihop skiten :rolleyes:

Last edited:

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Den körs ner på lördag:tummenupp

Dock är kopplingen inte helt bra sedan kedjan gick av förra hösten:crash . Det halvhjärtade försöket att lagat gav upp förra veckan. Så får bli lite kemisk metal och köra lugnt på lördag, sen hoppas farsan kan svetsa ihop skiten :rolleyes:

Funkar inte de så hör med Maskinteknik i svalliden. Han e jävlig på dedär o svetsa alu! Fixade en mckylare åt mig en gång. Godstjocklek som en ölburk men han fick fan ihop de:)

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
GSX1000R 03
Funkar inte de så hör med Maskinteknik i svalliden. Han e jävlig på dedär o svetsa alu! Fixade en mckylare åt mig en gång. Godstjocklek som en ölburk men han fick fan ihop de:)

aha tackar för tipset:)

Nu e den provisoriskt fixad med ståltråd (slapp gegga med kemisk metall), så får hoppas att det håller hem. :näsblod

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
Ducati 996
dendär gamle ballristen...Den sålde ja för ett par månader sen! Han sa nått om o bygga gocart:tungan

allvarligt talat, nu får du ta o masa dig ner. Hon står bara o svär besviket på italienska varje gång de e jag som kommer dit.

jag vet att jag borde men jag har lite ork på kvällar o de e alltid nått familjen vill ha med mig på när helgen kommer plus att jag har en hel del ved att yxa till vintern
i sinom tid broder skall den fixas har även en del lackfunderingar a la autlå wannabe

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
*S Å L D*
Snart bär det av till O-hamn igen, ska bara ta studenten först här i Linköping sen ska jag ner och jobba i en av de där stora vita byggnaderna ute vid Simpevarp. Hoppas att jag hinner med lite turer med er alla i sommar!

:tummenupp

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
Nu är hojen äntligen i ett stycke, jävlar va de ska åkas:yoparty
Säg till när de e dax pöjkar!!

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Nu är hojen äntligen i ett stycke, jävlar va de ska åkas:yoparty
Säg till när de e dax pöjkar!!

va de ska åkas...? jag såg nog allt att du var ute och fes-körde förbi Ninos när jag hämtade pizza, men snorkiga:D knutten ville inte ens få upp näven å hälsa:D
du yrade om kåpor i tråden, va va'de som hade hänt me bettan, var det du som körde av drivsnodden på hemväg ifrån v-vik lr? hörde nå't om denna fadäs via pöjka som jag åkte med i söndags, bara inte exakt vem det var som hade havererat.
Nåja, bra att bettan går igen, snart e de ju lelle och det vill man ju inte missa fast det är precis vad jag gör tyvärr :(

ps. om du undrar varför jag kalla din ho för betta så är det för att den är det, (B)etta yhahamahaaa:D.... om det verkar (låg)iskt så är det för att det är det.:D

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
va de ska åkas...? jag såg nog allt att du var ute och fes-körde förbi Ninos när jag hämtade pizza, men snorkiga:D knutten ville inte ens få upp näven å hälsa:D
du yrade om kåpor i tråden, va va'de som hade hänt me bettan, var det du som körde av drivsnodden på hemväg ifrån v-vik lr? hörde nå't om denna fadäs via pöjka som jag åkte med i söndags, bara inte exakt vem det var som hade havererat.
Nåja, bra att bettan går igen, snart e de ju lelle och det vill man ju inte missa fast det är precis vad jag gör tyvärr :(

ps. om du undrar varför jag kalla din ho för betta så är det för att den är det, (B)etta yhahamahaaa:D.... om det verkar (låg)iskt så är det för att det är det.:D

domdär pillren....

sluta me dom!

:tungan

ps. de va mange som körde av kedjan men de gick bra

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
570FS -11
Nån som e sugen på att hänga med på en tur till Aboda med omnejd och en fika vid toppstugan på Söndag förmiddag... Tänkte åka från O-hamn vid 10-11 nån gång. Finns ju en del kurviga vägar där omkring ;)... Jag kollar när jag har gått upp om nån e sugen så får vi bestämma mer då... God Natt! :tummenupp

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Nån som e sugen på att hänga med på en tur till Aboda med omnejd och en fika vid toppstugan på Söndag förmiddag... Tänkte åka från O-hamn vid 10-11 nån gång. Finns ju en del kurviga vägar där omkring ;)... Jag kollar när jag har gått upp om nån e sugen så får vi bestämma mer då... God Natt! :tummenupp

synd att jag inte var hemma, jag hade lätt hängt på, det får väl bli nästa gång istället.

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
570FS -11
synd att jag inte var hemma, jag hade lätt hängt på, det får väl bli nästa gång istället.

Det blir fler gånger...

Jag körde en tur i Oham istället och blev kändis fottad ev en papparazzi i en mörkblå 245 :yoparty Han verkade gilla färgen på min hoj för han försökte ta många bilder med sin mobil :) Sådant bettende från andra trafikanter brukar man bara se då man har slangat eller gjort nåt annat busigt men denna gången hade jag varit lydig så han kanske bara var sugen på egen hoj... eller vad tror ni?? :hihi

Ambience

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Hoj
KTM 660 smc
Såg ett stort sm gäng igår köra förbi vid ishockeyarenan. såg jävligt mäktigt ut, säker 20 hojar. Ingen som hänger här som känner igen sig?

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras