Gutt ju!! Glöm inte bågen bara![]()
Den körs ner på lördag
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Dock är kopplingen inte helt bra sedan kedjan gick av förra hösten
![Crash :crash :crash](/img/smilies/badteeth.gif)
Last edited:
Gutt ju!! Glöm inte bågen bara![]()
Den körs ner på lördag![]()
Dock är kopplingen inte helt bra sedan kedjan gick av förra hösten. Det halvhjärtade försöket att lagat gav upp förra veckan. Så får bli lite kemisk metal och köra lugnt på lördag, sen hoppas farsan kan svetsa ihop skiten
![]()
Funkar inte de så hör med Maskinteknik i svalliden. Han e jävlig på dedär o svetsa alu! Fixade en mckylare åt mig en gång. Godstjocklek som en ölburk men han fick fan ihop de![]()
dendär gamle ballristen...Den sålde ja för ett par månader sen! Han sa nått om o bygga gocart![]()
allvarligt talat, nu får du ta o masa dig ner. Hon står bara o svär besviket på italienska varje gång de e jag som kommer dit.
Funkar inte de så hör med Maskinteknik i svalliden. Han e jävlig på dedär o svetsa alu! Fixade en mckylare åt mig en gång. Godstjocklek som en ölburk men han fick fan ihop de![]()
tänk dock på att om än Juha och Urpo är särdeles duktiga, så kostar det därefter![]()
tror ja såg dig ute å glida me din hoj för ett par veckor sen, kände igen den när ja såg bilderna du lagt ut.Nu är hojen äntligen i ett stycke, jävlar va de ska åkas![]()
Säg till när de e dax pöjkar!!
Nu är hojen äntligen i ett stycke, jävlar va de ska åkas![]()
Säg till när de e dax pöjkar!!
va de ska åkas...? jag såg nog allt att du var ute och fes-körde förbi Ninos när jag hämtade pizza, men snorkigaknutten ville inte ens få upp näven å hälsa
![]()
du yrade om kåpor i tråden, va va'de som hade hänt me bettan, var det du som körde av drivsnodden på hemväg ifrån v-vik lr? hörde nå't om denna fadäs via pöjka som jag åkte med i söndags, bara inte exakt vem det var som hade havererat.
Nåja, bra att bettan går igen, snart e de ju lelle och det vill man ju inte missa fast det är precis vad jag gör tyvärr
ps. om du undrar varför jag kalla din ho för betta så är det för att den är det, (B)etta yhahamahaaa.... om det verkar (låg)iskt så är det för att det är det.
![]()
domdär pillren....
sluta me dom!
![]()
ps. de va mange som körde av kedjan men de gick bra
haha, det va inga piller det var bara en ciderdet har gått över nu
hahahaha ta en till för bövelen de e ju sommar!!!sitter här me en blandning av sprite o sprit samt en piggelin i stucken i hela härligheten! snart går vi på ölet
livet e bra
Nån som e sugen på att hänga med på en tur till Aboda med omnejd och en fika vid toppstugan på Söndag förmiddag... Tänkte åka från O-hamn vid 10-11 nån gång. Finns ju en del kurviga vägar där omkring... Jag kollar när jag har gått upp om nån e sugen så får vi bestämma mer då... God Natt!
![]()
synd att jag inte var hemma, jag hade lätt hängt på, det får väl bli nästa gång istället.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |