Oskarshamn

Jemej

Medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
Mönsterås
Hoj
06 Yamaha R6 Såld!! BMW S1000RR Såld!! Mv Agusta F4 R312 Såld! GSXR 750 L0 Såld! GSXR 750 K9 Såld! CBR1000RR 08 Såld! GSX-R 750 L1 Såld S1000rr 2012 Såld
Tjena!

Säg till nästa gång ni ska iväg! Finns inte så många att åka med här i "stan" så jag är mer än gärna på!!!!

Mvh Jimmy
 

STENIS77

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2008
Ort
Oskarshamn
Hoj
Yamaha FZ1-N 2008

Vi blir!
Stenis, Simon, Johan, Kim!!!:yoparty

Tjena!

Säg till nästa gång ni ska iväg! Finns inte så många att åka med här i "stan" så jag är mer än gärna på!!!!

Mvh Jimmy

Tja! Kul att flera vill vara med!:yoparty Kolla den här tråden vi brukar skriva när vi ska åka! eller så kan du ju kopmma med förslag! :tummenupp
 
Last edited:

Ende

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2008
Ort
Oskarshamn
Hoj
CB600 Hornet
Dra igång nått nu nästa vecka när hamnfestivalen och all skit är klart och man ha fått lön.
 

Jemej

Medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
Mönsterås
Hoj
06 Yamaha R6 Såld!! BMW S1000RR Såld!! Mv Agusta F4 R312 Såld! GSXR 750 L0 Såld! GSXR 750 K9 Såld! CBR1000RR 08 Såld! GSX-R 750 L1 Såld S1000rr 2012 Såld
Hoppas du gillar när det svänger... :2cool


Visst gör jag det!!! :yoparty Annars har jag väl köpt fel hoj :gnissla
Men man är väl ingen "Rossi" direkt.. Har bara haft den någon månad och
innan dess så är det väl 3 år sedan jag sålde min RD 500 och den var ju inte direkt stabil vid nerlägg:D
 

STENIS77

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2008
Ort
Oskarshamn
Hoj
Yamaha FZ1-N 2008
Tjenare!
Hoppas på att regnet ska dra bort så att det går att ta en sväng vid typ 18:00 på shell!

Är det blött så blir det inget för mig:)
 
Last edited:

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
ställer inte av, kör året runt men det har ju varit skit-väder senaste tiden så inte har det blivit mycke åkt på ett tag, kanske dags att tanka hojen til helgen!?
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
Snackade me Gotte om o ta en böj på söndag. Va alldeles för länge sen me allt regn o jävelskap som har vatt! Spikar inget, men framåt eftermiddan kanske vore nått?
Säg till alla ni kommer på, så får vi hoppas på vädret:tummenupp
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
SÖNDAG 31 AUGUSTI blir det en MC-tur. Tänkte försöka samla ihop så många som möjligt att åka en sväng nu innan säsongen tar slut. Blir väl en sväng på småvägarna runt stan. Kanske 10-12 mil. Säg till alla ni känner. Om vädret tillåter förstås.
Samling på Shell select kl 16.00.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Strippkörning på Lördag ska du köra igen Mange? :)

Har sålt den jag körde med på strippen. Men har börjat bygga på en ny som förhoppningsvis är färdig till våren. Har endast en gixxer 1000 streetfighter nu som är nerdrevad. Får se om jag tar en provsväng. Beror lite på vädret också.
 

felis

Holm
Gick med
26 Aug 2003
Ort
Kalmar/Nybro
Hoj
r1 -02 skrapadlite här o där men funkar fiiint
verkar som om vi har vädret på vår sida:) känns de inte lite sent att åka kl 16? börjar ju typ att bli höst på kvällarna nu...
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
verkar som om vi har vädret på vår sida:) känns de inte lite sent att åka kl 16? börjar ju typ att bli höst på kvällarna nu...

Men folk måste ju bli av med "fyllan" också! Du vet ju folk som blåser på eftermiddagen och får utslag.... Jag skickade runt 28 sms igår och det blir ju lite jobbigt att göra igen :) . Har kört ett par kvällar nu fram till 18.00 och det har funkat. Förutom att vädret varit kasst förstås...
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top