Det är väl snarare en moralfråga, hur ska dom kunna motivera andra att göra rätt när dom själva gör fel? Å än värre straffa andra som gör samma fel.Spela roll. Pengarna går ju bara runt.
Spela roll. Pengarna går ju bara runt.
håller med!
Spela roll. Pengarna går ju bara runt.
Ja, så gör dom ju i USA, låg skatt men inget ingår!Fan, då kanske jag inte ens behöver betala skatt, för dom pengarna går ju också runt.
kan man själv göra så och senare om man blir stoppad hänvisa till deras eget misstag?
Det är väl snarare en moralfråga, hur ska dom kunna motivera andra att göra rätt när dom själva gör fel? Å än värre straffa andra som gör samma fel.
OTFörstår tänket men det funkar ju itne så.
Har en polare som fick böter för offentlig urinering för ett tag sedan. Tidigare i veckan såg jag två poliser som stod och pissade vid någon buske när jag tankade.
Poliser kör också för fort, även om de inte är under uttryckning.
De använder inte alltid körriktningsvisare. (Har aldrig hört talas om någon som fått böter för att inte använda blinkers iofs.)
Två fel blir inte ett rätt, så nej.
haha, det enda man kan roat fundera på är att de får 100kr i straffavgift för försenad inbetalning.
Det fick jag i veckan nämligen. Jag betalar konsekvent alla mina räkningar i slutet av månaden, men vv. ville ha vägskatten den 14:e så jag fick surt betala förseningsavgiften. Skit.
Skaffa ett riktigt konto där du i förväg kan sätta en lämplig betalningsdag för dina räkningar!Så jävla korkat att sätta sista inbetalning till mitt i månaden...
Oh well, dom tjänar en hunka extra på alla som bommar det, vilket jag misstänker är ca 90% av befolkningen...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |