[OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Fläskväck [tm] startade idag, sent omsider. Årets första löpträning i 5,5km följt av ett gäng tafatta sit-ups och några halvlama armhävningar. Helt plötsligt känner man sig som en ny människa, eller om det var hulken? Likförb*nnat ser man ut som en räka när man tittar sig i spegeln. Nåja, det gör ju Valmers också enligt egen uppgift nu för tiden så man har ju någon att jaga... :rolleyes:

Tillika kände man sig som en 80-åring när man väl kom hem och tog sig upp till tredje våning för egen maskin. Ska till hyresvärden framföra önskemål om hiss nu i veckan.

82kg ben, skinn och fläsk ska bli 84kg muskler. Hur f*n nu det ska gå till... :4skrika

Hur går det för Chewbacca, Gamlot och övriga med flåsträningen? Vill minnas att Torkel och #11 var på fjollspinning i vintras, hur fortlöpte detta?

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
själv var jag också på G ett tag men det slutade lagom då träningarna på bana började i slutet på april.
Gott om diciplin finns det ont om.

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Själv har jag gått ner ett kilo! :rock

Från 97,5 till anorektiska 96,5kg! Utbrett på 190cm kraftig benbyggnad....
I o f s så är läderstället lite för stort så jag borde inte få magra bort fullständigt.....
Har försökt med pizza-diet nu några dagar.... :rolleyes:

Nåja, lite "material" omvandling skulle nog inte skada, slicksen ska väl inte sitta runt magen.. :crash

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Pizza i går, löpträning i dag. :tummenupp

Skulle ju tränat igår, men så kom det ju förbi några ohängda knalleslynglar på varsin Skramlaha, så man var ju tvungen att vara lite social... :D

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Skulle ju tränat igår, men så kom det ju förbi några ohängda knalleslynglar på varsin Skramlaha, så man var ju tvungen att vara lite social... :D

Om jag inte minns helt fel (vilket jag inte brukar göra) så var det väl du som föreslog pizzeriabesöket? Är du verkligen en såpass bra människokännare att du kunde se i våra ögon att vi var hungriga, eller är du bara psykiskt svag och ger efter för frestelser utan att kämpa emot?

Packalén

Vill åka hoj
Gick med
6 Mar 2003
Nordkroken, Vargön, Vänersborg, Västra götaland, V
Hoj
Lillebrors räser
abstruse skrev:
Fläskväck [tm] startade idag, sent omsider. Årets första löpträning i 5,5km följt av ett gäng tafatta sit-ups och några halvlama armhävningar. Helt plötsligt känner man sig som en ny människa, eller om det var hulken? Likförb*nnat ser man ut som en räka när man tittar sig i spegeln. Nåja, det gör ju Valmers också enligt egen uppgift nu för tiden så man har ju någon att jaga... :rolleyes:

Tillika kände man sig som en 80-åring när man väl kom hem och tog sig upp till tredje våning för egen maskin. Ska till hyresvärden framföra önskemål om hiss nu i veckan.

82kg ben, skinn och fläsk ska bli 84kg muskler. Hur f*n nu det ska gå till... :4skrika

Hur går det för Chewbacca, Gamlot och övriga med flåsträningen? Vill minnas att Torkel och #11 var på fjollspinning i vintras, hur fortlöpte detta?

Jasså du har börjat nu... De två gånger jag träffat dig har du pratat om att du borde ta tag idet för att bli snabbre på banan..

Det är ingen idé, du kommer inte hänga med mig i alla fall :crash
Jo kanske nu när jag har ventil sallad i tvåans cylinder :skrämd

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Om jag inte minns helt fel (vilket jag inte brukar göra) så var det väl du som föreslog pizzeriabesöket? Är du verkligen en såpass bra människokännare att du kunde se i våra ögon att vi var hungriga, eller är du bara psykiskt svag och ger efter för frestelser utan att kämpa emot?

Försök inte! Det var ju någon pysslig köksmänniska som bönade och bad om att få gå på Hårdrockspizzerian... [tm] :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

Packalen#27R600 skrev:
Jasså du har börjat nu... De två gånger jag träffat dig har du pratat om att du borde ta tag idet för att bli snabbre på banan..

Det är ingen idé, du kommer inte hänga med mig i alla fall :crash
Jo kanske nu när jag har ventil sallad i tvåans cylinder :skrämd

I'm a slow starter, but then... [Snacka Tufft Inc.] :rolleyes:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
abstruse skrev:
Försök inte! Det var ju någon pysslig köksmänniska som bönade och bad om att få gå på Hårdrockspizzerian... [tm] :D

De spelade ju "Tommy Nilsson - Öppna din dörr" när vi kom in, inte konstigt att du föreslog att vi skulle gå dit.

Joakim alias Apstrutsen - mjuk utanpå, mjukare inuti.

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
abstruse skrev:

Köp regndäck och vanliga racedäck för stålarna, samtidigt löptränar du stenhårt och käkar bara massa fiber och kolhydrater och dricker massa vätska. istället för att då gå upp till 84kg går du ner till 74-75 och får bra kondis och hojen går ännu fortare.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
McB skrev:
....

Joakim alias Apstrutsen - hård utanpå, mjuk inuti.

Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"

Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

oFFkeFF skrev:
Köp regndäck och vanliga racedäck för stålarna, samtidigt löptränar du stenhårt och käkar bara massa fiber och kolhydrater och dricker massa vätska. istället för att då gå upp till 84kg går du ner till 74-75 och får bra kondis och hojen går ännu fortare.

Sedan kan du (Abstruse) plocka loss gummit från fotpinnarna också, det borde göra ett kilo eller två. :p

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Re: Re: Re: [OT] Fläskväck (aka Beach 2003)

McB skrev:
Sedan kan du ju plocka loss gummit från fotpinnarna också, det borde göra ett kilo eller två. :p

Du menar att apstrutsen ska plocka gummit av fotpinnarna? :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
De spelade ju "Tommy Nilsson - Öppna din dörr" när vi kom in, inte konstigt att du föreslog att vi skulle gå dit.

Joakim alias Apstrutsen - mjuk utanpå, mjukare inuti.

Tsss, du satt ju där och tindrade med ögonen så fort han öppnade truten. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning