Chrille skrev:Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"
Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)
Det regnade ju drivis!
Chrille skrev:Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"
Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)
McB skrev:Du måste lära dig att se skillnad på när folk himlar och tindrar med ögonen.
abstruse skrev:Det är svårt att se att någon som har diskmaskin i ett ensamhushåll och som dessutom brukar "pyssla" i köket kan se skillnaden på de två...
McB skrev:Den ingick i lägenheten, vad ska jag göra? Det är ju synd att den bara står utan att nyttjas.
Jag visste att jag skulle få äta upp det där med att "pyssla" i köket. Hädanefter ska jag vakta min tunga när jag är i närheten av Herrljunga, ni hör ju allt!
abstruse skrev:Vänta bara tills syrran blir påmind. Då blir det inte nådigt för dig...
För vikten har viss betydelse i en tävling?GSXR1100R skrev:varför ligger denna tråden i RR sektionen, detta är väl ändå skitsnack
abstruse skrev:
82kg ben, skinn och fläsk ska bli 84kg muskler. Hur f*n nu det ska gå till...
Acrid skrev:Blivande hälsovetare och styrketräningsfreak at your service!
McB skrev:Den lilla retstickan ska få sina fiskar varma om hon försöker något, det är ett löfte.
abstruse skrev:Dock med sämre kondis än bror sin. Hur var det nu när jag flyttade in i lägenheten och systeryster gick med tungan nere vid knäna då tredje våning äntligen var nådd...?
Acrid skrev:Ja men d va ju närmare två år sen...ska vi testa att flytta dina grejjer igen lr?!
abstruse skrev:Elljusspåret på fredag, på eftermiddagen. Sågspån, grymmebackar, mjukt, tungt och dj*vligt underlag - be there. Minst två varv.
Acrid skrev:Jobbar på Glasbanken då
McB skrev:Jag hörde något om personalrabatt.
Acrid skrev:Det har alla hört... Så uttjatat
McB skrev:Du påstår alltså att det inte stämmer? Du är medveten om att hela min världsbild slås omkull nu va?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari