Chrille skrev:Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"
Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)
Det regnade ju drivis!
Chrille skrev:Hård?? Skicka ut han i regnet får du se.....och nu snackar vi "gå från bilen till kinabaren"
Chrille (minus 6-7 kg sen årsskiftet btw)
McB skrev:Du måste lära dig att se skillnad på när folk himlar och tindrar med ögonen.![]()
abstruse skrev:Det är svårt att se att någon som har diskmaskin i ett ensamhushåll och som dessutom brukar "pyssla" i köket kan se skillnaden på de två...![]()
McB skrev:Den ingick i lägenheten, vad ska jag göra? Det är ju synd att den bara står utan att nyttjas.
Jag visste att jag skulle få äta upp det där med att "pyssla" i köket. Hädanefter ska jag vakta min tunga när jag är i närheten av Herrljunga, ni hör ju allt!![]()
abstruse skrev:Vänta bara tills syrran blir påmind. Då blir det inte nådigt för dig...![]()
För vikten har viss betydelse i en tävling?GSXR1100R skrev:varför ligger denna tråden i RR sektionen, detta är väl ändå skitsnack![]()
abstruse skrev:
82kg ben, skinn och fläsk ska bli 84kg muskler. Hur f*n nu det ska gå till...![]()
Acrid skrev:Blivande hälsovetare och styrketräningsfreak at your service!
McB skrev:Den lilla retstickan ska få sina fiskar varma om hon försöker något, det är ett löfte.![]()
abstruse skrev:Dock med sämre kondis än bror sin. Hur var det nu när jag flyttade in i lägenheten och systeryster gick med tungan nere vid knäna då tredje våning äntligen var nådd...?![]()
![]()
Acrid skrev:Ja men d va ju närmare två år sen...ska vi testa att flytta dina grejjer igen lr?!![]()
abstruse skrev:Elljusspåret på fredag, på eftermiddagen. Sågspån, grymmebackar, mjukt, tungt och dj*vligt underlag - be there. Minst två varv.
Acrid skrev:Jobbar på Glasbanken då![]()
McB skrev:Jag hörde något om personalrabatt.![]()
Acrid skrev:Det har alla hört... Så uttjatat![]()
![]()
McB skrev:Du påstår alltså att det inte stämmer? Du är medveten om att hela min världsbild slås omkull nu va?![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |