OT! Hur ser er framtid ut? funderingar o tankar?

Jonathan

Guest
Mmm, vet att detta är OT som bara den på det här forumet, men eftersom ni/vi inte så gamla här så ställer jag frågan för oss som har framtiden framför oss :)

Vad har ni framför er?
Planerat tills ni dör eller tar ni bara en dag i taget?

Jag går nu på Teknik 1:an i Tierp gymnasium med inriktningen Innovation, men vet absolut inte vad jag vill bli! Vem vet, kanske slutar som städare på McDonald`s :rofl

Efter det blir det nog:

*Jobba ett år innan plugga vidare.
*Plugga till ingenjör av ngt slag.
*Jobba :arsele av mig så jag sen kan skaffa käring, eftersom när hon väl är inskaffad har man väl inte mkt energi kvar till hojåkandet :tuttar
*Fruga??
*Komma på en banbrytande uppfinning och bli rik :hihi
*Dö.

Så, var bara tvungen att skriva av mig lite. Kom in nyss från garaget, Miton saknar nu cylinder för kolv ska bytas :tummenupp

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NatoN skrev:
Huh? Explain bitte :)

verkar dumt å gå teknik om man ska bli kock.. :S

ja går Natur och teknik i 1;an, inriktning autoteknik, kommer när ja går ur skolan att vara garanterad ett jobb som bilmek, ska jobba i nåt lr nåra år innan ja pluggar vidare innom bilutveckling...

sedan blir det väl å leva luckan i nåra år innan fruga å baran kommer in i bilden å man skaffar sig nån kåk lite avsides där man lever ett lungt liv tills man dör... rik som ett troll.... :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag ska bli lycklig :va

Känns som jag kommer sattsa allt på hojen, i framtiden blir det väll nudlar dagligen för att ha råd med tung hoj, med tanke på försäkringen...

Ska börja EL nästa år, blir väll nått inom automation... Får se, eller blir jag helt enkelt rik, jag vet inte vad som är bäst? :va

Hmm, en tjej hade inte varit fel heller, om man tänker efter, men hojen går i första han :mattias
:D

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hehe. Går man teknik kan man komma in på det mesta. Siktar på att gå någon form av kockutbildning efter gymnasiet. Bara för att man läser teknik, behöver man inte bli datahacker precis! Kock vill jag bli för det är kul att laga mat, och jag är dessutom duktig på det! :)

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
cRoC skrev:
Hehe. Går man teknik kan man komma in på det mesta. Siktar på att gå någon form av kockutbildning efter gymnasiet. Bara för att man läser teknik, behöver man inte bli datahacker precis! Kock vill jag bli för det är kul att laga mat, och jag är dessutom duktig på det! :)

ok, lagar du mat på nästa SH fest då lr??

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
Hm ska börja 1an Teknik.

Sen vet jag verkligen inte... jag tar det som det kommer :)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag går 1:a året Teknisk line på Röllingby Gymnasium i Åkersberga. Efter det tänkte jag börja arbeta på min farbrors spelföretag, blir miljonär och drar mig sedan tillbaka för att sedan helt kunna satsa på RR :tummenupp
Kärring o ungar kan man skaffa senare...

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
får väl skriva en rad..
Jag går Fordons 1:an är lagom allmänbillad. I framtiden så blir det väl att jobba volvo supa satan och åka hoj.. flytta hemmifrån leva lite mer spartansk för att ha råd med allt som man vill ha.. nudlar och snabbmakaroner är gott bara så ni vet.. skaffa fet hoj och fet bil får se om man ska skaffa en fet flickvän med kanske=P eller inte....

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
jag går första året på samhälls och efter de blir å ta första bästa jobb typ..är så himla less på plugga faktiskt. Eter sommaren de kanske ser ljusare ut, men skulle itne chansa på de :D

Solid snake

Guest
cRoC skrev:
Fruntimmer ställer bara till problem :banana

Skojar du eller???

Jag fick ju knappt köra, hon sa "skit i mig då o kör din jävla mc!!!" :kocko

Förresten så går jag 1:an på fordon. :tungan

Sen blir det utbildning till mc-mekaniker. :yoparty

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
cRoC skrev:
Kan intyga att han faktiskt hittar i ett kök, sist vi lagade käk tillsammans vart det riktigt gott vill jag minnas :)

Solid snake

Guest
cRoC skrev:
Sa ju att det va nåt fel på henne :D

App app app, hon va snäll när hon va snäll, jag fick köra när jag inte var med henne (men hur ofta var det?? :va )

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Solid snake skrev:
Skojar du eller???

Jag fick ju knappt köra, hon sa "skit i mig då o kör din jävla mc!!!" :kocko

Förresten så går jag 1:an på fordon. :tungan

Sen blir det utbildning till mc-mekaniker. :yoparty
Stackare =/

Min tjejs morsa håller på med folkrace o kör hoj så min är förstående ;)
+ Att hennes farsa kör harley

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...