Nejvbie skrev:Kan intyga att han faktiskt hittar i ett kök, sist vi lagade käk tillsammans vart det riktigt gott vill jag minnas
Undra hur många kalorier vi fick i oss den kvällen/natten
Nejvbie skrev:Kan intyga att han faktiskt hittar i ett kök, sist vi lagade käk tillsammans vart det riktigt gott vill jag minnas
Haha, en jävla massa vill jag lova, både sprit o en massa annat Körde ffs GP500 osså!cRoC skrev:Undra hur många kalorier vi fick i oss den kvällen/natten
Nejvbie skrev:Stackare =/
Min tjejs morsa håller på med folkrace o kör hoj så min är förstående
+ Att hennes farsa kör harley
Men endå höll det inte? =/Solid snake skrev:Mm, stackars mig
Men hennes fassa körde glidare så han fattade hur det var.
Slutar den 11e ser det ut som. För övrigt har jag 140min prov i Fysik dagen innan jag slutar. WOHO!cRoC skrev:GP500 är inte LITE sönderkört nu
Vilket datum slutar du plugget? Kommer den 11e till lkpg iaf!
Nejvbie skrev:Men endå höll det inte? =/
*Klappa på axeln*
Mina tankar har gått åt samma håll, farsan jag o hans brorsa var påväg att göra det men föll på slutet.kaZmur skrev:Jag går andra året på International Baccalaureate-linjen, men till skillnad från de andra bokmalarna så har jag inga planer på att läsa vidare på åtminstone några år, om jag nu ska läsa vidare öht.
Vill starta något mc-relaterat företag, typ stylingprodukter eller reservdelar osv.
Jag tänkte mig såhär:
1. Starta ett företag
2. Jobba som satan i något år
3. Anställa någon som gör mitt jobb men jag håvar in alla pengar
4. Köpa hus tilsammans med min flickvän Emilia
5. Slappa i sängen några år
6. Skaffa ett barn vid namn Mats
7. Bli så rik att jag kan leva på räntan
8. Dö, dagen efter jag fyller 100
Att ta en mans maskin är som att försöka kapa av en del av honom.Solid snake skrev:Nae, men hon fattade inte att man inte tar ens maskin ifrån en, då kan man ju lika bra
*Ta emot klappen på axeln*
Nejvbie skrev:Att ta en mans maskin är som att försöka kapa av en del av honom.
Det är mot reglementet och man bör bestraffas därefter. Hur skulle hon känna sig om du försökte knippsa av en vital del som vänsterfoten?
*Ser djupt in i ögonen*
Nejvbie skrev:Hahaha
Orka med tjejer som inte förstår sig på en
*Ler pilimariskt*
Är sent o börjar bli trötter =PSolid snake skrev:Precis, antingen får man köra hoj, annars får det vara.
*Sluta ragga på mig!!*
Nejvbie skrev:Drömmen vore o hitta en tjej som kör hoj själv och kan skruva isär den och även klara av att sätta ihop den utan att montera allt bakfram.
Nejvbie skrev:Är sent o börjar bli trötter =P
Drömmen vore o hitta en tjej som kör hoj själv och kan skruva isär den och även klara av att sätta ihop den utan att montera allt bakfram.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |