OT! Hur ser er framtid ut? funderingar o tankar?

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
RED_LiME skrev:
Och just det, Går El - Automation,
Kommer bli en jävla förfrågning på oss sen så lön? Javisst får man det :D
Jefligt hög med för den delen..

VVS, Automationare, Lastbilschaffis = Guld värda om några år då dom flesta som sysslar med det är gamla gubbar som kommer börja leva på pensionen snart :D

Hehe, går VVS/Energi och planerar att ta mitt certifikat, sen ta certifikat för kylmontering me och sen kanske starta företag me farsan som e VVS-ingengör (stavas?). Grova pengar väntas då man som sagt kommer kunna hoppa från företad till företag o få högre o högre löner :D

Hög lön = färre arbetstimmar/$ = mera hoj! :fyllisar

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
går på fordon, sökte in till motorsportgymnasiet på mantorp det här året.. de tar in åtta personer per år och gissa, jag kom in! men då till problemt, får inte ihop det med ekonomin, okey kan gå om jag livnär mig på nudlar i tre år och säljer cykeln men då gick det för långt!.. aja får väll gå personbil som många andra...

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Ingen här på forumet får söka till motalas mc-meck linje!

Ingen ska få stoppa min karriär no more :fatta! :lol

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Grädde skrev:
Ingen här på forumet får söka till motalas mc-meck linje!

Ingen ska få stoppa min karriär no more :fatta! :lol

det är lungt hörrö.. ja går redan det ja vill gå...
drömmjobbet är att jobba som styrsystems utvecklare på nåt bilföretag... så man tjänar storkovan... då till problemet..
bensinen beräknas vara slut om mindre än 40år!! men det är väl inte bara ja som blir arbetslös då kan ja tänka...

angående brudar å hojar, så tänker ja aldrig sätta mig i den situationen där ja behöver välja!! ser helt enkelt till innan vi blirtesammans att hon delar mitt intresse iaf såpas mkt att hon kan tänka sig att åka bakpå å stödja :tuttar mot ryggen...
Vägrar bli återfallsknutte.. det kan man ju inte bli om man aldrig slutar köra hoj!!!

Maniac_86

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2003
Hoj
gsxr 750 -97 och aprilia rs 125 -97
Går handel 2:an å fattar inte ett piss..

Siktar på att klara uppkörningen i augusti å sen ska jag bara ara ute å köra till mamma ringer å säger att maten e klar. :rofl :yoparty

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
Maniac_86 skrev:
Går handel 2:an å fattar inte ett piss..

Siktar på att klara uppkörningen i augusti å sen ska jag bara ara ute å köra till mamma ringer å säger att maten e klar. :rofl :yoparty

Hehe! Betänk dock att du knappast hör/känner när telefonen ringer pga. ljudet och vibrationerna :yoparty

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Fluxir skrev:
angående brudar å hojar, så tänker ja aldrig sätta mig i den situationen där ja behöver välja!! ser helt enkelt till innan vi blirtesammans att hon delar mitt intresse iaf såpas mkt att hon kan tänka sig att åka bakpå å stödja :tuttar mot ryggen...

:fakta

Så ska det va :Bugar :banana

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Man kan ju inte kräva att tjejen ska åka med, men sålänge man inte umgås 24/7 finns det ju tid kvar till hojåkandet.. Eller förlåt, tid till tjejen menar jag..

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Själv ska man flytta till växjö och gå Golf/samhäll så på en del helger så kommer man sitta där på sin dt i fartvinden i 12 mils raka, kul. Fasst det finns ju alltid omvägar som svänger lite. Förresten så får ju jag egen lägenhet de ni. :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
cRoC skrev:
Man kan ju inte kräva att tjejen ska åka med, men sålänge man inte umgås 24/7 finns det ju tid kvar till hojåkandet.. Eller förlåt, tid till tjejen menar jag..

Haha, precis, hojen är prioritering nummer ett :D :Bugar

Tänk på det, när det går segt och tjejen är dum och beter sig konstigt, och det inte går att lite på henne... Tänk då på hojen, den sviker dig aldrig, beter sig aldrig konstigt och vill alltid träffa dig... Så är det... :D

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
zpeppy skrev:
Själv ska man flytta till växjö och gå Golf/samhäll så på en del helger så kommer man sitta där på sin dt i fartvinden i 12 mils raka, kul. Fasst det finns ju alltid omvägar som svänger lite. Förresten så får ju jag egen lägenhet de ni. :D

Nice... :tummenupp Har en polare här i stan som läser här men kommer utifrån... snacka om guld värt att han har egen lägenhet när det är fredagskväll! :D :fyllisar

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:

Jag ska allt komma o hälsa på dig, och fy fan vad det kommer se ut i din lägenhet! Pizzakartonger o kondomer överallt! Usch! :D

Bor heldre hemma. :gnissla

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Henkka skrev:
Nice... :tummenupp Har en polare här i stan som läser här men kommer utifrån... snacka om guld värt att han har egen lägenhet när det är fredagskväll! :D :fyllisar
Konstig känsla det där när man längtar till skolan :tungan

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Jag ska allt komma o hälsa på dig, och fy fan vad det kommer se ut i din lägenhet! Pizzakartonger o kondomer överallt! Usch! :D

Bor heldre hemma. :gnissla
Städa kan man ju alltid göra :hihi

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NSR_Martin skrev:
Haha, precis, hojen är prioritering nummer ett :D :Bugar

Tänk på det, när det går segt och tjejen är dum och beter sig konstigt, och det inte går att lite på henne... Tänk då på hojen, den sviker dig aldrig, beter sig aldrig konstigt och vill alltid träffa dig... Så är det... :D

ja vet inte om d där med att hojen aldrig sviker stämmer så bra.. min hoj svek på påväg te jobbet förra sommarn och beter sig nu lite konstigt så nu har ja bestämt mig för att göra slut... hon finns på blocket.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...