OT! Hur ser er framtid ut? funderingar o tankar?

Mikael Cagiva

Ja, jävlar!
Gick med
2 May 2003
Hoj
Ducati 748 2002
Scenario 1:
Nu går jag i gymnasiet, extra matematik, fysik, kemi och samhälle/historia gör att jag håller mig tillräckligt mycket inne på eftermiddagarna svärandes över tillvarons &%&¤#:het :huvet :mad: :kocko .

Efter gymnasiet blir det väl militären några månader, där lär jag väl hinna klaga ganska mycket på alltings &%&¤#:het :huvet :gråta .

Efter militären flyttar jag väl till någon av metropolerna S:holm eller H:fors så jag får mig en ordentlig utbildning på 7-8 år, till finska regeringens stora förtret... :klappar

Efter studierna bli jag långtidsarbetslös p.g.a. inflation på arbetsmarknaden när miljoner öststatare har börjat arbeta inom EU till hälften av en normal lön. ;)

Jag kommer aldrig in i samhället på nytt, utan slås ut och börjar sniffa lim under en bro i Haparanda. Jag försvinner för gott en kall januarinatt 2042, utan vare sig familj eller annan bakgrund...

Scenario 2:

Jag skulle ha struntat i gymnasiet och blivit kock eller snickare. Struntat helt i omvärldens förvånade miner när alla möjliga idioter for till gymnasiet men jag som egentligen borde ha hört hemma där for och levde livet...

Last edited:

Jonathan

Guest
Hehe, vilka vilda planer en del har :rofl

Men seså, gå och svara på min nystartade tråd nu! :tungan

För jag är TRÅDK*T :lol

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Fan efter att ha läst den här tråden så känner jag mig så jäkla dryg! :(

Sen jag la av med crossen (som tog upp ungefär hela min fritid och tiden i skolan gick åt att planera det) och då jag inte kom in på scania så känns mitt liv helt meningslöst :död

Den senaste tiden har jag bara lallat runt i skolan och inte gjort ett dugg för jag har redan höga betyg så dom kan inte sjunka till den nivån att jag inte kommer in på dom flesta gymnasieutbildningarna.

Och hemma vet man inte vad man ska göra, det enda jag kan göra är att mecka med min hoj då det driver bort andra tankar men det kan man ju tyvärr inte göra 24-7.
Som tex, jag har meckat grannarnas gräsklippare till fungerande skick, meckat med farsan bil och bytt oljefilter och kamrem mm och tagit isär crollen,polerat och satt ihop den igen.

Usch, vilket gnäll inlägg jag skrivit :dummer

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Grädde skrev:
Och hemma vet man inte vad man ska göra, det enda jag kan göra är att mecka med min hoj då det driver bort andra tankar men det kan man ju tyvärr inte göra 24-7.

Du kan få mecka lite med min motor som behöver lite uppfriskning :)
Dödar lite tid iallafall :tungan

Håller med om att livet är meningslöst, när man är hemma, vilket jag varit hela jävla vintern pga deppresioner för vädret o den dystra vardagen så blir man fan lite virrig i slemklumpen innenför pannbenet... :dummer

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Skithålet`? Klart, du bor ju ute på landet, herr fatti-bonnläpp :tungan :D
Växjö är väll ändå en mindre stad än jönköping?
Mmm eftersom man bor i ett hus på 800 kvadratmeter, sucker.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Mmm eftersom man bor i ett hus på 800 kvadratmeter, sucker.

Haha, fattilapp, har du inte äns råd o bo i stan? Bonläpp :tungan Stackare.... Kan inte va lätt o bo där ute i ödemarken...

Heldre ett hyffsat fint hus, plus sommarstuga, lite hojjar o lite båtar o sån skit, än en stor ladgård på landet som du :D :tungan

Hus äter, sover o skiter man i, eller sitter du inne hela dagarna? Jag sattar på o va ute, har en dator för att fördriva tiden, det är jag nöjd med, har fler uteaktiveteter typ, det är det som räknas, men du är ju en såndär innenörd :hihi

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
Går Teknik linjen här i stan.. första året.. trivs rätt hyffsat.. tänkte först gå fordon.. Men den linjen verkar inte alls seriös..

Ska inte plugga vidare nått efter gymnasiet på ett par år.. Är ju bit av kaka att fixa ett jobb med hyffsat betalt ändå så.. :)

Btw.. Ni som väljer hoj före tjej har allvarligt nått fel i huvet.. :tungan Skaffa en snäll och söt tjej med lite hjärna så är det perfekt sen.. :yoparty

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Haha, fattilapp, har du inte äns råd o bo i stan?

Jag skulle aldrig i mitt liv vilja bo inne i stad. Landet är härligt!. Fast vi bor inte på en gård. Men ändå ganska härligt. Man kan ju göra lite vad man vill. Inga grannar som klagar osv.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Edholm skrev:
Btw.. Ni som väljer hoj före tjej har allvarligt nått fel i huvet.. :tungan Skaffa en snäll och söt tjej med lite hjärna så är det perfekt sen.. :yoparty

Antingen är det för att jag inte har nån tjej o har inte haft nån på.... läääänge.... Eller så är inte du som du ska i huvvet! :tungan :D

Var hittar man en sån tjej? Finns sånna menar du? finns det sånna som gillar hojar med? Kan man hitta sånna tjejer på blocket.se tro`? :confused: :näsblod

:rolleyes:

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NSR_Martin skrev:
Antingen är det för att jag inte har nån tjej o har inte haft nån på.... läääänge.... Eller så är inte du som du ska i huvvet! :tungan :D

Var hittar man en sån tjej? Finns sånna menar du? finns det sånna som gillar hojar med? Kan man hitta sånna tjejer på blocket.se tro`? :confused: :näsblod

dom är DYRA isåfall...
finns faktiskt en tjej här i krokarna som åker TZR... :tungan dotter te han som äger den lokala MCV... rätt trevig flicka...

agående å bå på landet äger det totalt, skulle få damp av å bo i stan, fan ingen rörelse frihet alls. härute poå vichan kan man göra ltie som man vill... se bara som i vintras när ja hade tagit körkort för bil.. körde som en bilötjuv härute på nätterna... så en kväll tog ja en sväng in te stora staden örebro. tror ni itne på fan att ja blir stoppad efter 5min?? jodå.. stoppade mig bara för skojs skull gjorde dom oxå... skulle kolla om ja va nykter... :kocko

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Jag bor sådär alldeles lagom, 2mil till Stockholm och lika långt åt andra hållet så är man bra borta och irrar.. Åker man i en tredje riktning åker man ut i skärgården. Härligt me båten på sommaren. Till stranden har jag cirkus gurka: 200m :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Fluxir skrev:
dom är DYRA isåfall...
finns faktiskt en tjej här i krokarna som åker TZR... :tungan dotter te han som äger den lokala MCV... rätt trevig flicka...

agående å bå på landet äger det totalt, skulle få damp av å bo i stan, fan ingen rörelse frihet alls. härute poå vichan kan man göra ltie som man vill... se bara som i vintras när ja hade tagit körkort för bil.. körde som en bilötjuv härute på nätterna... så en kväll tog ja en sväng in te stora staden örebro. tror ni itne på fan att ja blir stoppad efter 5min?? jodå.. stoppade mig bara för skojs skull gjorde dom oxå... skulle kolla om ja va nykter... :kocko

Haha, okej, fan va kul det hade varit och haft en tjej som kör 125a!! Hade ju varit perfekt, hehe...

Det är därför man har sommarstuga med båt o vindsurfing o grejjer :fakta Sommarstuga med strandtomt är helt underbart på sommaren :Bugar

Edholm

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ktm 525
NSR_Martin skrev:

Hehe :D Finns säkert tjejer som gillar hojar med dom är nog sällsynta.. :hihi
Men det är ju inte ett måste.. Så länge dom har lite översenende med att man vill/måste vara i garaget 4ggr så mycket som med dom så är det perfekt.. Har lyckats hitta sån tjej nu.. :)

Fluxir

Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Edholm skrev:
Men det är ju inte ett måste.. Så länge dom har lite översenende med att man vill/måste vara i garaget 4ggr så mycket som med dom så är det perfekt.. Har lyckats hitta sån tjej nu.. :)

lycka till å behålla henne... :gnissla

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Edholm skrev:

Gillar hon hojar? Ta med henne ut nån gång, åk till nått roligt/härligt ställe, hehe, träffas ni inte tar det väll slut istället, typ...

Fluxir

Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NSR_Martin skrev:
Gillar hon hojar? Ta med henne ut nån gång, åk till nått roligt/härligt ställe, hehe, träffas ni inte tar det väll slut istället, typ...

hehe, ta det lungt i blåbärs riset.. :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Fluxir skrev:
hehe, ta det lungt i blåbärs riset.. :D

Jag menar ju så att hon börjar tycka om o åka hoj, så hon skaffar en själv, så kan ni ut o åka tillsamans så slipper du tänka på o ägna henne tid :D Vad trödde du jag menade?

Fluxir

Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NSR_Martin skrev:
Jag menar ju så att hon börjar tycka om o åka hoj, så hon skaffar en själv, så kan ni ut o åka tillsamans så slipper du tänka på o ägna henne tid :D Vad trödde du jag menade?

det skiter ja väll tunt i men ja skulle köra till närmsta blåbärs ris... :D :tummenupp

så hon får veta hur det är att åka riktiga saker... sen att det måste åkas hoj först för att det ska bli riktiga turer e väl en annan femma.. :tuttar :va

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Börjar bli lite "Fråga Olle" stämning här inne nu... :hihi

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...