OT! Hur ser er framtid ut? funderingar o tankar?

Therudeboy

Guest
NSR_Martin skrev:
Det är därför man har sommarstuga med båt o vindsurfing o grejjer :fakta Sommarstuga med strandtomt är helt underbart på sommaren :Bugar

Strandtomt äger. Vi äger 3 mil av stranden där vi har våran stuga. För härligt måste jag säga. Ingen som kan klaga vad du än gör och skulle dom öppna munnen så kör man dom från marken :yoparty

Har 3 båtar och en speedboat, nackdelen är bara att det är sötvatten och inte saltvatten. Man badar ju i vattnet svenska folket dricker och pissar i :|

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Padde skrev:
Jag skulle aldrig i mitt liv vilja bo inne i stad. Landet är härligt!. Fast vi bor inte på en gård. Men ändå ganska härligt. Man kan ju göra lite vad man vill. Inga grannar som klagar osv.
Jag bor för fan inte på en gård det är bara martin som säger! Du vet han är ju lite arg på sig själv för han var en såndär innenörd innan han fattade att motorer är kul.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Jag bor för fan inte på en gård det är bara martin som säger! Du vet han är ju lite arg på sig själv för han var en såndär innenörd innan han fattade att motorer är kul.

Har jag?

Jag har haft gocart, crossar o åkt hoj med min pappa när jag va liten (han skjutsade..), åkt mycket sportbåt o vattenskidor efter den osv osv, mao, är en motor-männska och har alltid varit... Så, nä, knappast, vad har du gjort? spelat massa konstiga racketsporter typ? :tungan

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Therudeboy skrev:
Strandtomt äger. Vi äger 3 mil av stranden där vi har våran stuga. För härligt måste jag säga. Ingen som kan klaga vad du än gör och skulle dom öppna munnen så kör man dom från marken :yoparty

Har 3 båtar och en speedboat, nackdelen är bara att det är sötvatten och inte saltvatten. Man badar ju i vattnet svenska folket dricker och pissar i :|

Äger totalt :Bugar Skitkul, vi har med en sportbåt, så jäffla sköj o åka vattenskidor, lärde mig åka på en förr-förra året med, så i sommras har jag åkt en hel de, det är skitkul, en skida är dubbelt så roligt o dubbelt så jobbigt :D

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Har jag?

Jag har haft gocart, crossar o åkt hoj med min pappa när jag va liten (han skjutsade..), åkt mycket sportbåt o vattenskidor efter den osv osv, mao, är en motor-männska och har alltid varit... Så, nä, knappast, vad har du gjort? spelat massa konstiga racketsporter typ? :tungan
Jajaja men från att du var typ 11-14år och 360 dagar så var du en datanörd inte sant?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Jajaja men från att du var typ 11-14år och 360 dagar så var du en datanörd inte sant?

Njae, tror jag åkte gocart längre än så, jag har aldrig varit nån datanörd, ingen riktigt, har bara suttit en del vid datorn för att jag inte haft nått o göra på vintrarna, men jag tycker inte det är så kul, på sommrarna sitter jag aldrig vid datorn typ, bara en timme i veckan eller så... Då är jag ute o rejsar med sportbåteen i kanalen eller så, hehe...

Därimot har du börjat bli en riktig datanörd, springa runt med bärbar dator under armen hela tiden o snacka datorer o massa skit, det kallar jag datanörd...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Therudeboy skrev:
Varför tjafsar ni om vem som har vad och vem som är vem?

Bra fråga :va
Han försöker få mig till nått jag inte är typ, hehe.. Skit samma.... Bara retar han lite, är så kul, han kan aldrig svara på nått bra sätt på vad jag skriver...

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Bra fråga :va
Han försöker få mig till nått jag inte är typ, hehe.. Skit samma.... Bara retar han lite, är så kul, han kan aldrig svara på nått bra sätt på vad jag skriver...
Nu är det så här att vi tycker att det är skitkul att reta varandra, så är det bara. Tex så drar Martin upp hur dåligt det är att ha en offroad kl23:00 igår typ. Tillslut fattar man att det finns bara 2 saker i han liv och det är små reta andra hela tiden och hans jävla host NSR host.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Nu är det så här att vi tycker att det är skitkul att reta varandra, så är det bara. Tex så drar Martin upp hur dåligt det är att ha en offroad kl23:00 igår typ. Tillslut fattar man att det finns bara 2 saker i han liv och det är små reta andra hela tiden och hans jävla host NSR host.

:D
Du är rolig du. :tungan

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
:D
Du är rolig du. :tungan
Jag tror att både jag och Martin är schizopfrena för på msn och på sporthoj.com så finns det inget annat att göra än att retas med honom och han retar mig. Men i skolan så är vi bara helt normala och berömmer varandras hojar. :va :va :va

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Jag tror att både jag och Martin är schizopfrena för på msn och på sporthoj.com så finns det inget annat att göra än att retas med honom och han retar mig. Men i skolan så är vi bara helt normala och berömmer varandras hojar. :va :va :va

Du lyckas inte reta mig :fakta :D det är skillnad mellan att ta åt sig och försvara sig, det har ofta ett sammanband, men inte i mitt fal... :gnissla

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Du lyckas inte reta mig :fakta :D det är skillnad mellan att ta åt sig och försvara sig, det har ofta ett sammanband, men inte i mitt fal... :gnissla
Ja sen så finns det ju många som inte är som dom ska i hövvet. Men men skratta bäst som skrattar sist. :lol

Jonathan

Guest
Ni ser, det går att skaffa flicka även om man har hoj. Men ett tips till er som inte har ännu; skaffa italienare så ökar era chanser med en sisådär 10 000 % :rofl

nej nu var jag lite taskig där :arsele

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Mito mannen skrev:
Ni ser, det går att skaffa flicka även om man har hoj. Men ett tips till er som inte har ännu; skaffa italienare så ökar era chanser med en sisådär 10 000 % :rofl

nej nu var jag lite taskig där :arsele

Japp, skaffa en italienare.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Min orientaliska tös är både inkörd och välputsad! Hon älskar samspelet i kurvorna lika mycket som jag, det är kärlek det. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...