OT! Hur ser er framtid ut? funderingar o tankar?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Solid snake skrev:
Precis, antingen får man köra hoj, annars får det vara. :fatta!

*Sluta ragga på mig!!*

:fakta

Den dagen min tjej säger att jag får välja mellan henne och hojen säger jag att jag kommer sakna henne, sen rullar jag iväg, bort, bara köra, ovetande om vart, bara åka, bestämma helt själv, och bara åka, bort, mot fjärran blå :tummenupp :D

Nu har jag iofs ingen tjej, så det prolbemet har jag ej... :gnissla Tyvärr! :( :näsblod :död

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
NSR_Martin skrev:
:fakta

Den dagen min tjej säger att jag får välja mellan henne och hojen säger jag att jag kommer sakna henne, sen rullar jag iväg, bort, bara köra, ovetande om vart, bara åka, bestämma helt själv, och bara åka, bort, mot fjärran blå :tummenupp :D

Nu har jag iofs ingen tjej, så det prolbemet har jag ej... :gnissla Tyvärr! :( :näsblod :död
Men du vill gärna ha det problemet? ;D

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Ingen längre
Vette fan va ja ska göra, går foto... vet inte riktigt om det är de jag vill pyssla med, köra budbil är ju inte helt fel ;) DHL eller nått hehe!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Nejvbie skrev:
Tja vad vill du diskutera?

Vi har allt ifrån hungriga bävrar till avrostade telefonstolpar.

Make your choice! :D
Shit, vilken ångest jag fick, vilket ska jag välja? Ole dole doff....

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Nejvbie skrev:
Visst blir det svårt när man får så många olika valmöjligheter :confused:
Näe, nu så! Vi pratar om hungriga bävrar, då telefonstolpar oftast e av trä och inte rostar så lätt
:7peta

:D

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Själv ska man börja på fordonslinjen i höst.. Går där 1år sen blir det till att lämna fjollträsk och ge sig ut i vida världen (motala) för att forsätta utbildningen på en 2årig mc-meck linje :)

Sen blir det väll att slita lite för någon verkstad lr liknande för att få lite erfarenhet och sen ska jag ge mig ut i motorsport branchen som meck.
Om det blir mx eller rr får ödet bestämma, fast helst blir det nog mx isåfall :kär

Här ska inte ha några jäkla ungar eller kärringar, dom är bara hinder så länge dom inte delar intresset. Då kanske :rolleyes:

Fram till för 2 veckor sen så hade jag siktet inställt på att gå på scanias industrigymnasium och sen jobba mig uppåt där men det sprack då dom inte ville ha mig där :kocko Vem skulle inte vilja ha mig som medarbetare :hihi

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Grädde skrev:
Här ska inte ha några jäkla ungar eller kärringar, dom är bara hinder så länge dom inte delar intresset. Då kanske :rolleyes:

Får ju se till att hitta en flikka som gillar att åka/köra hoj själv för satiken :arsele

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Och just det, Går El - Automation,
Kommer bli en jävla förfrågning på oss sen så lön? Javisst får man det :D
Jefligt hög med för den delen..

VVS, Automationare, Lastbilschaffis = Guld värda om några år då dom flesta som sysslar med det är gamla gubbar som kommer börja leva på pensionen snart :D

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Går på UVS nu ska bli MC/BIL mekaniker. Har flickvän som inte gillar att jag sover i garaget undrar varför:rolleyes:

Så min framtid är väll i skruvabranchen tror jag iaf vill starta eget efter ett tag men men jag får se hur det går.

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Går teknisklinje första året med maskininriktning. Efter studenten ska jag starta eget företag med en klasspolare å satsa stort på racing... :Bugar

Angående tjejer å hojar: En brud som jag brukar träffa lite blev rädd för hojen när den stod å brummade på tomgång :gnissla Men mitt ex va helt hoj tokig, gillade både hojar och musik från den tiden musik var rock! (för att inte glömma jävligt snygga :tuttar :hihi ) Varför fan tog det slut? :huvet

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Ska börja på fordon. Sen tänkte jag fortsätta eller kanske jobba i mellan. Försöka bli meck på ferrari eller kanske nån ute meck på tävlingar eller nåt sånt.

/David

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...