UrbanTiger skrev:Det var då när du tog första fyllan, LR
Haha.. Jag var nykter. Besökte DH och var lite trött på den bakteriefyllda luften i sovsalen, blev en frisk natt
UrbanTiger skrev:Det var då när du tog första fyllan, LR
Mechanic_D skrev:Har själv en studsmatta på landet, 5.5m i diameter. Grymt kul att trixa på.
Tog min snowboard och tejpade på alla vassa stålkanter. Grymt kul att hoppa, sätter en del trix så som volter (frammåt, bakåt), många "gymnastiska" grabbar samt massa spins.
Har även tagit av truckarna från min skateboard och hoppat med men passa dig, det är inte skönt att landa med bara fötter på högkant
Nurse Ratched skrev:Man ska aldrig göra samma saker som Robinson Robban, aldrig. Han kommer aldrig mer kunna ta ett riktigt löpsteg efter den fraktur han fick i underbenet med kombinationen snowboard-studsmatta
Ortopeden
xtreme skrev:Alltså... jag testade hoppa förra sommaren. Det ABSOLUT första jag gjorde var en bakåt volt! Sen hoppade man lite och gjorde ett par till bakåt. Givetvis landade man inte rätt en enda gång (väger 120kg och är en 1,80 lång) - men det jag vill komma fram till är att jag inte fattade att det skulle kännas konstigt! Alltså gjorde man det utan att tveka! Sen köpte jag en matta och skulle öva vidare! Framåt volt tog halva sommaren att lära sig! MEN bakåt volt har jag inte vågat en enda gång efter den där första gången! Det är jävligt skumt! Varför vågar jag inte nu?
Jazz skrev:Du är rädd ?
Jag har också varit rädd för att skada mig, men lyckats klara mig utan större skador. Första gången jag testade dubbel salto var jag skakis och kanske mer skakis efteråt. [adrenalin]
Detta trots att jag var en van hoppare och hade instruktörer som kunde hjälpa till om jag kom fel.
xtreme skrev:Dubbel? Tjena! Det skulle jag vilja se på en 4 meters matta! Fan va coolt! Jag gick ut och slog en bakåtvolt 10minuter efter jag skrev inlägget här... det gick dock bara en gång och jag landade på alla 4! Dock resulterade det i att en fjäder (som jag landade på) nu är 20cm längre än de andra och att det gör jävligt ont i foten i dag! Men det är smällar man får ta!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|