Otrogen?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jajamen!!!!!

RF_Racing skrev:
Det var 2 goda vänner sedan innan... och vi bara dansade.
Inga kläder fast det var mycket alkohol med i bilden...
Saken är den att hon vet inget än men jag ska berätta ikväll...

Det var så här att vi bastade o rullade i snön sen så skulle jag duscha o dem ville duscha samtidigt... sen så dansade vi i duschen då det var hög musik på, men inget er hände då de bara är vänner till mig! Hon vet att de bara är vänner :huvet

Tror ni mitt årslånga förhållande tar slut ikväll? :(

Jajamen!!!

Coola Ola

Guest
Hahaha, jävligt smidigt! Köp inte en lott inom den närmsta tiden, du har nog förbrukat all tur du har ett tag framöver.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
floodi skrev:
du borde väll ha nånting i skallen som
säger att det är fel , att skutta runt i en dush med snorren lös och
4 tuttar som hoppar o skuttar runt en.
Storhjärnan säger: fel
Lillhjärnan säger: RÄTT RÄTT RÄTT!

:lol

Last edited:

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
RF_Racing skrev:
Ja det slutade juh bra det här då det inte slutade... Hon vart inte glad vilket jag kan förstå men inte så arg som jag trodde :rolleyes:

Jag berättade allt i detalj, hon vart lite ledsen men hon vet att de bara är kompisar.

Nu ska jag och hon ha hemmakväll framför tv´n...

Jag älskar min flickvän :) :pannkyss

// Läxa har jag lärt mig iallafall...asså...

Härligt :tummenupp

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
~Settan~ skrev:
Om din tjej hade gjort detsamma (med två snubbar då...) hade du ryckt på axlarna och inte brytt dig?

Precis.. bra svar!

Om man inte skulle vilja att ens flickvän gör "whatever" med en kille. Gör det inte själv heller..

Edit: Jaha.. Typiskt.. Det gick tydligen bra för honom.. Aja skit samma lås trådhelvetet.. inget roligt får man ha :tummenner

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
RF_Racing skrev:
Men asså så här är läget... jag har inga föräldrar kvar och jag fick soc efter en massa skit... sen fick jag egen lägenhet där hon nu bor med mig, hennes farsa känner hon inte o hennes morsa har knarkat ner sig och hatar henne..

Och sen gjorde du lite mer skit :rolleyes:
Och nu har du sett till att både du och din tjej sitter i den.

Bra jobbat :klappar

Hoppas du lär dig någonting utav detta.

Det har inte med saken att göra hur länge du kännt de där vännerna o.s.v. det handlar om sunt förnuft!
Det var DITT val att duscha med tjejerna. Nu är det dags att DU står för det.

Vantskruv

Övning ger färdighet
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Triumph Sprint ST ABS -06, CRF300L
RF_Racing skrev:
Ja det slutade juh bra det här då det inte slutade... Hon vart inte glad vilket jag kan förstå men inte så arg som jag trodde :rolleyes:

Jag berättade allt i detalj, hon vart lite ledsen men hon vet att de bara är kompisar.

Fan va glad jag blir när jag hör att allt har gått bra! Jag tror ni har kommit varann lite närmare nu när man ärliga och förlåtande mot varandra!

:tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Paradoxy skrev:
Kinky :7peta

Hon behöver plats att vila på efter att jag har kört henne hela natten och hela dagen :7peta

Dina femminutare kan fan inte vara jobbiga, hon drar väl efter dom :7peta

Behöver du köra en tjej hela natten och dagen för att hon ska bli nöjd så gör du antagligen nåt fel, jag lider me dig :FU :D

Paradoxy

Guest
Pinky skrev:
Behöver du köra en tjej hela natten och dagen för att hon ska bli nöjd så gör du antagligen nåt fel, jag lider me dig :FU :D

En tjej som är klar på en femminutare var ingen tjej från födseln, hon blev det via operationer senare i livet :7peta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
RF_Racing skrev:

Du hade en jäkla tur mao :D
Mitt ex blev sur när jag dansade ut naken från duschen och attackerade en tjejkompis på ett ganska absurt sätt. Det hade nog varit lugnt om det inte hade varit för att mitt ex satt i samma soffa :död
Samma ex frågade mig om vi borde göra ett uppehåll efter att jag hade varit otrogen på en fest. Vi gjorde ett uppehåll och numera är jag ihop med tjejen jag var otrogen med :3freak

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Hoj
-99, Honda Hornet
Dee_cati skrev:
Du hade en jäkla tur mao :D
Mitt ex blev sur när jag dansade ut naken från duschen och attackerade en tjejkompis på ett ganska absurt sätt. Det hade nog varit lugnt om det inte hade varit för att mitt ex satt i samma soffa :död
Samma ex frågade mig om vi borde göra ett uppehåll efter att jag hade varit otrogen på en fest. Vi gjorde ett uppehåll och numera är jag ihop med tjejen jag var otrogen med :3freak

Herre gud vilken soppa.. Vem i helvete vill vara tillsammans med mån som har ett uppehåll?
Ja ja en del är som dom är? Vilket inte jag förstår.
Varför vara otrogen från början? OM man nu gillar personen man är tillsammans med?
Personligen skulle jag aldrig tagit tillbaka en kille som varit otrogen, finns inga ursäkter! Man gjorde ett val då, när det hände, och då får man stå för det!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Paradoxy skrev:
Jo, men det är väl ganska uppenbart att det var korkat?

Barndomsvänner gör väl inte så? Skulle du hoppa in i duschen med din barndomsvän om hon/han ( :gnissla ) har pojkvän/flickvän ( :gnissla )?

Jo?! Asså när det gäller barndoms vänner är det ju typ ingen skilnad på tjejer och killar på det sättet tycker jag. Men då ska det vara på ett väldigt icke sexsistiskt sätt, att dansa med dom är ju lite tabbe...

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Millis skrev:
Herre gud vilken soppa.. Vem i helvete vill vara tillsammans med mån som har ett uppehåll?
Ja ja en del är som dom är? Vilket inte jag förstår.
Varför vara otrogen från början? OM man nu gillar personen man är tillsammans med?
Personligen skulle jag aldrig tagit tillbaka en kille som varit otrogen, finns inga ursäkter! Man gjorde ett val då, när det hände, och då får man stå för det!

Precis!

Det där hade jag kunnat skriva själv!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM