HanneZ
Avställd
Meningar med ett ord i brukar inte säga så mycket?!? Du skrev att du bodde i lägenhet med din flickvän, sen bor du i en villa med 8 rum? Vart bor du egentligen?RF_Racing skrev:Fosterfamilj...
Meningar med ett ord i brukar inte säga så mycket?!? Du skrev att du bodde i lägenhet med din flickvän, sen bor du i en villa med 8 rum? Vart bor du egentligen?RF_Racing skrev:Fosterfamilj...
har man en brud så duschar man inte med andra tjejer så är det baraRF_Racing skrev:Jag gillar henne för mycket Men det är juh barndoms vänner...
HanneZ skrev:Meningar med ett ord i brukar inte säga så mycket?!? Du skrev att du bodde i lägenhet med din flickvän, sen bor du i en villa med 8 rum? Vart bor du egentligen?
En -02 ban_cross också... stackars liten. Han får nog lite dålig uppmärksamhet hemma med tanke på den han söker här på sporthoj.Gabor skrev:fosterhem med egen lägenhet och hojkammare.
Man kan ha det sämre....
Gabor skrev:fosterhem med egen lägenhet och hojkammare.
Man kan ha det sämre....
Flejmsmiley?newstead skrev:
Thermal skrev:Flejmsmiley?
RF_Racing skrev:Nej men inte faan skryter jag med min ruttna 2a... Då tar jag juh min fosterfamiljs hus och skriver... Hojkammare???
Gabor skrev:hojkammare, garage för hojar
Millis skrev:Herre gud vilken soppa.. Vem i helvete vill vara tillsammans med mån som har ett uppehåll?
Ja ja en del är som dom är? Vilket inte jag förstår.
Varför vara otrogen från början? OM man nu gillar personen man är tillsammans med?
Personligen skulle jag aldrig tagit tillbaka en kille som varit otrogen, finns inga ursäkter! Man gjorde ett val då, när det hände, och då får man stå för det!
Dee_cati skrev:Men som sagt, det var när jag var 16 år och jag är idag 24 om några dagar så det känns ganska passé.
Fotrally skrev:haha... Inse att det var inte tänkt han skulle ha rosor ögonblickligen, men typ veckan efter när det lugnat ner sig...
Det förstår väl alla att man inte komma med rosor och säga du älskling jag har gjort bort bla bla osv... dom rosor blir söndertrampade ögonblickligen...
Bra att det löste sigRF_Racing skrev:Ja det slutade juh bra det här då det inte slutade... Hon vart inte glad vilket jag kan förstå men inte så arg som jag trodde
Jag berättade allt i detalj, hon vart lite ledsen men hon vet att de bara är kompisar.
Nu ska jag och hon ha hemmakväll framför tv´n...
Jag älskar min flickvän
// Läxa har jag lärt mig iallafall...asså...
Spinky Spendrup skrev:Förresten hörni, den här tråden påminner mig om den där snubben som postade att han gjort bort sig och sen sa han aldrig vad han hade gjort. Fick man någonsin reda på vad det var han gjort?
Stortryne skrev:Ååh...
Nåja... För att vara på den säkra sidan så ger jag aldrig bort några.
Stortryne skrev:Ååh...
Nåja... För att vara på den säkra sidan så ger jag aldrig bort några.
Fotrally skrev:hehe, kanske är bäst om man vill vara på den säkra sidan!
Men prova en gång...det brukar uppskattas!
Dee_cati skrev:Jag kan bara tala för mig själv och då jag var ung och dum så brydde jag mig inte så mycket om mitt ex, förhållandet var mer för hennes del. Ett uppehåll (som var hennes idé btw) var i mina öron ett dolt "göra-slut-den-sega-vägen" typ. Kanske just därför jag var otrogen också då det inte var speciellt seriöst från min sida. Och jag blev inte ihop med min nuvarande sambo under denna period, det tog mer än ett år efter att jag var otrogen med henne innan vi började träffas.
Men som sagt, det var när jag var 16 år och jag är idag 24 om några dagar så det känns ganska passé.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|