Otrogen?

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Hade jag vart din tjejj hade jag sagt ehh det är chill :lol

hehe nerrå.
Hade jag vart tjejjen hade jag dumpat dig på direkten.

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Alicia skrev:
Det är bara att tänka omvänt, vad skulle ni göra om eran flickvän duschade naken med två stycken nakna killar?
Oavsett vad som har hänt så tror jag att ni skulle få lite problem med att förlåta henne. Visst, han/hon kanske säger att det inte har hänt något, men jag skulle ändå tänka att jag aldrig kommer få veta om det har hänt något mer. Tre nakna personer kan väl råka kladda på varandra lite.
Hade jag varit din tjej, hade jag förmodligen blivit skitförbannad, ledsen och sen bett dig dra åt helvete.

Hjälp mig då :( Vad tycker du att jag ska säga för att det ska låta så "bra" som möjligt?

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
RF_Racing skrev:
Hjälp mig då :( Vad tycker du att jag ska säga för att det ska låta så "bra" som möjligt?
Tror du själv att det går att få att låta bra? Säg som det är o hoppas på det bästa. Alternativt hålla käften och hoppas att hon inte får veta, men tjejer snackar.

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
CBR 1000 RR
RF_Racing skrev:

Om du nu inte tycker att det var så farligt och inget hände, be då för attan inte om ursäkt. Säg bara att du ville berätta det så att det inte kom någon annanstans ifrån, och kunde misstolkas.

Ber du om ursäkt och köper blomster och sånt.... då är du rökt.

Reb0

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Crossare
Thermal skrev:
Tror du själv att det går att få att låta bra? Säg som det är o hoppas på det bästa. Alternativt hålla käften och hoppas att hon inte får veta, men tjejer snackar.

Respektlöst o inte säga något... "...bla bla bla förhållanden = prata sanning osv "

Men asså det måste låta bättre o säga;
- Jag har gjort något dumt...
Än;
- Ja duschade naken me ett par brudar...

RebelZero skrev:
Om du nu inte tycker att det var så farligt och inget hände, be då för attan inte om ursäkt. Säg bara att du ville berätta det så att det inte kom någon annanstans ifrån, och kunde misstolkas.

Ber du om ursäkt och köper blomster och sånt.... då är du rökt.

Reb0

Det låter vettigt!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
$noop skrev:
Även om dom såg ut som tjernobyl-offer med ett tredje öga i pannan och med mer hår i arslet än på skallen? :hihi
Nu har du nog fått nånting om bakfoten. Alltså lesbiska/bisexuella tjejer som är med på sånt kan ju inte vara fula. Fula lesbiska tjejer kallas feminister, inte lesbianer, det är så det funkar :mattias

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NULL
RF_Racing skrev:
Det var 2 goda vänner sedan innan... och vi bara dansade.
Inga kläder fast det var mycket alkohol med i bilden...
Saken är den att hon vet inget än men jag ska berätta ikväll...

Det var så här att vi bastade o rullade i snön sen så skulle jag duscha o dem ville duscha samtidigt... sen så dansade vi i duschen då det var hög musik på, men inget er hände då de bara är vänner till mig! Hon vet att de bara är vänner :huvet

Tror ni mitt årslånga förhållande tar slut ikväll? :(

Neej då, du har ju bara dansat med några polare, vad spelar det för roll om du hade kläder på dig eller inte?!? Det är ju äckligt att basta med kläderna på.
Om du tror hon kan ta illa upp så säg inget.

Spinky Spendrup

Fylld med messmör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En fuling
Det kommer nog bli bra. Berätta också för tjejen att du slutat skriva "juh" på sporthoj.com och i fortsättningen kommer skriva "ju" istället. Det kan inte misslyckas.

:tummenupp

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Hur stor var duschen egentligen? tänkte eftersom ni var 3 pers som dansade...

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Hade min tjej gjort något sådant hade jag gjort väldigt klart att jag inte ville se henne igen.

Försök inte komma undan genom att söka hjälp efter någon slags taktik för att hon ska ta det så bra som möjligt eller att det ska låta bättre än det är. Var rakt på sak och stå för vad du har gjort. Acceptera sedan att du blir dumpad och inse att du har förstört något bra, om det nu var det. Lär dig av ditt misstag och se till att inte såra någon på liknande sätt igen.

Freddola skrev:
Jag skulle gärna hoppa in i en dush med en naken tjejj oavsett om hon har kille lr inte.
Hur lågt kan man sjunka egentligen? Man tittar inte åt en tjej om man vet att hon har pojkvän. Jag finner inga ord för hur förbannad jag blir på sådana som dig.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Estremo skrev:
Hur lågt kan man sjunka egentligen? Man tittar inte åt en tjej om man vet att hon har pojkvän. Jag finner inga ord för hur förbannad jag blir på sådana som dig.

Jag har svårt för att se varför man skulle bry sig om hon ville och man själv va singel

Paradoxy

Guest
AleX skrev:
Jag har svårt för att se varför man skulle bry sig om hon ville och man själv va singel

SKojar du?
Säg att din bästa vän skulle knulla din flickvän. Skulle du dumpa tjejen och gratta kompisen för att han knulla en så snygg brud?

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Fotrally skrev:
Hur stor var duschen egentligen? tänkte eftersom ni var 3 pers som dansade...

Precis! Tre pers i en durskappin är alldeles för mysigt. Tre pers i en badhusdushannläggning är inte samma sak.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Paradoxy skrev:
SKojar du?
Säg att din bästa vän skulle knulla din flickvän. Skulle du dumpa tjejen och gratta kompisen för att han knulla en så snygg brud?

Stod inget om kompis va jag kunde läsa?
Båda hade åkt
Men säg att jag e singel o träffar en tjej som jag fått veta inte är singel.
Hon vill hoppa in i duschen med mig. Varför ska jag säga nej i det läget?
E mig en bra anledning

P.s jag har aldrig varit otrogen mot någon jag varit tillsammans med

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping