Jocke W skrev:...svaret borde va..Hon bor med mig så jag får nog gå och äta på sybilla ikväll....eller? Du hade ju gjort felet
Jo alltså självklart får hon vara själv hemma.. men om hon vill bryta upp så har hon ingenstans att ta vägen..
Jocke W skrev:...svaret borde va..Hon bor med mig så jag får nog gå och äta på sybilla ikväll....eller? Du hade ju gjort felet
RF_Racing skrev:Jo alltså självklart får hon vara själv hemma.. men om hon vill bryta upp så har hon ingenstans att ta vägen..
RF_Racing skrev:Jo alltså självklart får hon vara själv hemma.. men om hon vill bryta upp så har hon ingenstans att ta vägen..
MiZou skrev:men vadå ingenstans, har hon ingen familj eller nåt?
HanneZ skrev:Oj vilken historia, nån mer än jag som får en känsla i magen att...?
HanneZ skrev:Oj vilken historia, nån mer än jag som får en känsla i magen att...?
RF_Racing skrev:Saken är den att hon vet inget än men jag ska berätta ikväll...
Isåfall har det varit fredag hela veckan lång för RF, påhitten har duggat rätt tätt så att säga.Halogen skrev:Ja vafan det är ju fredag. Har man tråkigt så har man.
RF_Racing skrev:Men asså så här är läget... jag har inga föräldrar kvar och jag fick soc efter en massa skit... sen fick jag egen lägenhet där hon nu bor med mig, hennes farsa känner hon inte o hennes morsa har knarkat ner sig och hatar henne..
honkiie skrev:Vad var det för slags fest? var det fler folk än ni tre där? var alla där nakna?
Blip skrev:Denna är nog direkt applicerbar på ditt dilemma med lite fantast
Det är ju klart värre om det bara var han och två tjejer som bastade nakna och dansade i en trång duschkabin än om dom var kring tio femton pers på stället som var nakna och bastade och drack sprit. Om du ser min poäng.Ukiwaza skrev:
honkiie skrev:Det är ju klart värre om det bara var han och två tjejer som bastade nakna och dansade i en trång duschkabin än om dom var kring tio femton pers på stället som var nakna och bastade och drack sprit. Om du ser min poäng.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|