Aleksander
................
Rolig tråd :corn
Alicia skrev:Att skylla på att man har en kuk är en förbannat dålig ursäkt.
RF_Racing skrev:väldigt liten
Hurdå? Blir ju mer personligt om det bara är tre pers. Blir ju som mer hemligt och "smygigt" då också. Tror hon skulle föredra om det är en fest och inte bara hennes kille och två tjejer som sitter och dricker sprit nakna.Bo_jahn skrev:Värre? Jag tycker det låter bättre.
Starstriker skrev:Hördudu, du har ingen **** så du vet inte hur svårt vi killar har det!
Du, allvarligt. Det låter inte riktigt som om ni "bara" dansade. Det låter faktiskt som om du har aningen mer att dölja, annars skulle du inte ha så dåligt samvete. Eller hur?
RF_Racing skrev:Jag vill inte diskutera det mer här då folk kommer med dryga komentarer...
RF_Racing skrev:Anledningen till at jag frågade var för att jag ville veta vad andra skulle ha gjort och om de tyckte det var fel gjort... Nu vet jag och vill inte prata om det mer. Knappast något att skämta om :kocko !
honkiie skrev:Hurdå? Blir ju mer personligt om det bara är tre pers. Blir ju som mer hemligt och "smygigt" då också. Tror hon skulle föredra om det är en fest och inte bara hennes kille och två tjejer som sitter och dricker sprit nakna.
RF_Racing skrev:Okej har inget mer att säga nu... Tack för de tpsen som var seriösa...
AndersJohansson skrev:Jo vi var och bastade hos bla bla bla, vi rullade i snön och så, sen så duchade jag, då kom x och y också. Men det hände inget, ville bara berätta så du inte får höra det på nåt annat sätt. Tänkte inte på det så mycket då men det käns konstigt såhär i efterhand.
Fotrally skrev:Edit: fixa rosor att ha i beredskap!
Då är det ju lungt. De var ju 3Paradoxy skrev:Precis, det krävs två för att nulla
...BAJTHanneZ skrev:Men azzå lixom bahh, suck...
FLAME
RF_Racing skrev:Var går gränsen för otrohet?
Är man otrogen om man dansar i duschen med 2 tjejer?
Dumt kanske det är men otrogen?
Skäl till att dumpa nån?
Numera får hon säkertMaster_ skrev:Får din tjej dansa i duschen med två killar?
RF_Racing skrev:Men alltså...
RF_Racing skrev:Nej men asså...
RF_Racing skrev:Men asså det måste...
RF_Racing skrev:Men asså så här är läget...
LiQUiD skrev:jag tror asså att... men alltså... det var asså... ja asså lycka till... men hur det nu asså går asså
Finns inte den här i skolorna längre? http://www.bokus.com/b/9172270322.html?pt=category_getRelatedActionsLiQUiD skrev:jag tror asså att... men alltså... det var asså... ja asså lycka till... men hur det nu asså går asså
Master_ skrev:Får din tjej dansa i duschen med två killar?
Stortryne skrev:Det är sånna som du som gör att man inte kan ge bort rosor utan att bli misstänkt för något
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|