Otrogen?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Alicia skrev:
Att skylla på att man har en kuk är en förbannat dålig ursäkt.

Hördudu, du har ingen **** så du vet inte hur svårt vi killar har det! :)

RF_Racing skrev:

Du, allvarligt. Det låter inte riktigt som om ni "bara" dansade. Det låter faktiskt som om du har aningen mer att dölja, annars skulle du inte ha så dåligt samvete. Eller hur?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Bo_jahn skrev:
Värre? Jag tycker det låter bättre.
Hurdå? Blir ju mer personligt om det bara är tre pers. Blir ju som mer hemligt och "smygigt" då också. Tror hon skulle föredra om det är en fest och inte bara hennes kille och två tjejer som sitter och dricker sprit nakna.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
Starstriker skrev:
Hördudu, du har ingen **** så du vet inte hur svårt vi killar har det! :)



Du, allvarligt. Det låter inte riktigt som om ni "bara" dansade. Det låter faktiskt som om du har aningen mer att dölja, annars skulle du inte ha så dåligt samvete. Eller hur?

Jag vill inte diskutera det mer här då folk kommer med dryga komentarer...
 

wizlow

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Ort
köping
Hoj
yamaha rd350
RF_Racing skrev:
Anledningen till at jag frågade var för att jag ville veta vad andra skulle ha gjort och om de tyckte det var fel gjort... Nu vet jag och vill inte prata om det mer. Knappast något att skämta om :kocko !


är de din flickvän på avtaren?
 

Bo_jahn

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Askersund
Hoj
GSXR 1000 x2, KX 125; EC300
honkiie skrev:
Hurdå? Blir ju mer personligt om det bara är tre pers. Blir ju som mer hemligt och "smygigt" då också. Tror hon skulle föredra om det är en fest och inte bara hennes kille och två tjejer som sitter och dricker sprit nakna.

Nja, jag tänkte på att det är färre personer som måste "försvinna" för att inte detta debakel av högsta dignitet ska komma till trådskaparens flickväns kännedom. För det verkar verkligen vara en kris av sällan skådat slag. Dansa naken med kompisar, åh så förskräckligt.

Edit: Vill du ha råd eller bara döva ditt dåliga samvete? Om du verkligen vill ha tips kanske du ska lägga alla korten på bordet först.

Mitt tips: Erkänn att du har gjort bort dig, om du anser att det är det du har gjort, och ta det som en man. Om det verkligen var så oskyldigt som du först uppgav däremot, ser jag inte varför du ska berätta något alls.
 
Last edited:

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
RF_Racing skrev:
Okej har inget mer att säga nu... Tack för de tpsen som var seriösa...


Skummat igenom det mesta. Precis som endel skrivit här på slutet så tycker jag inte att du ska oroa dig.

Du har dansat naken med några gammla tjejkompisar jaha ok.....?

Vet ju inte hur situiationen var men det känns som du inte har ala kort på borden så att säga. Svårt att bedömma.

Men om det nu var så att ni bara dansade lite så varför inte bara säga det?

Jo vi var och bastade hos bla bla bla, vi rullade i snön och så, sen så duchade jag, då kom x och y också. Men det hände inget, ville bara berätta så du inte får höra det på nåt annat sätt. Tänkte inte på det så mycket då men det käns konstigt såhär i efterhand.

Eller nåt, skulle jag sagt. Om det nu bara var lite dans. Som jag uppfattat det.

Var det mer så ja, kanske man får säga som det är.
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
AndersJohansson skrev:
Jo vi var och bastade hos bla bla bla, vi rullade i snön och så, sen så duchade jag, då kom x och y också. Men det hände inget, ville bara berätta så du inte får höra det på nåt annat sätt. Tänkte inte på det så mycket då men det käns konstigt såhär i efterhand.


:lol Du verkar veta vad du pratar om!! Har det hänt dig oxå eller??? :hihi
 

Stortryne

Ful gubbe.
Gick med
11 Jul 2005
Ort
I västkustens största stad: Jätteborg :)
Hoj
Ducati 916 - Dunderklumpen. Ducati Multistrada - Ior
Fotrally skrev:
Edit: fixa rosor att ha i beredskap! :gnissla

Det är sånna som du som gör att man inte kan ge bort rosor utan att bli misstänkt för något :fatta!

Paradoxy skrev:
Precis, det krävs två för att nulla :banana
Då är det ju lungt. De var ju 3 :)

Men asså :confused:
Vad säger hon om att ni bastar ihop då? Om det är OK, så är det väl inte SÅ mycket värre om de kliver in i duschen?
Det är väl inte så ovanligt att en kompis av motsatt kön kommer å flirtar hårt å tackar för senast, bara för å höra hur man ska förklara det för respektiven som står brevid? Ungefär samma tema, fast ett strå vassare.
 
Last edited:

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
RF_Racing skrev:
Var går gränsen för otrohet?
Är man otrogen om man dansar i duschen med 2 tjejer?
Dumt kanske det är men otrogen?
Skäl till att dumpa nån?
:huvet

Får din tjej dansa i duschen med två killar?
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
LiQUiD skrev:
jag tror asså att... men alltså... det var asså... ja asså lycka till... men hur det nu asså går asså

Haha, lite elakt men ack så kul :rofl
 

Fotrally

Olika
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Höga Kusten
Hoj
Honda CBR1000RR -08, SP Copperhead MX125 -07
Stortryne skrev:
Det är sånna som du som gör att man inte kan ge bort rosor utan att bli misstänkt för något :fatta!

haha...:rofl Inse att det var inte tänkt han skulle ha rosor ögonblickligen, men typ veckan efter när det lugnat ner sig...:fatta!

Det förstår väl alla att man inte komma med rosor och säga du älskling jag har gjort bort bla bla osv... dom rosor blir söndertrampade ögonblickligen...
 

Paradoxy

Guest
Jag tror han lämnade detta liv för en timme sen :tungan

Tycker dock synd om bruden. Hon kan komma hit så tröstar jag henne. Jag har en bred säng =)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top