Om vissa kunder är bra att vara utan har man kanske inte rent mjöl i påsen som handlare...
Kan ju även vara så att kunden inte har rent mjöl i påsen.
Om vissa kunder är bra att vara utan har man kanske inte rent mjöl i påsen som handlare...
Helt seriöst svar då..
Ja det var fel av handlaren att reagera som han gjorde.
Men, jag kan till viss del förstå varför han gjorde det. Det sättet du inleder konversationen på är ju helt uppåt väggarna och din attityd bara bäddar för en eventuell otrevlig kund/ handlar relation.
När man svarar och får en massa juridisk dravel upptryckt i ansiktet utan att det ens kommer en fråga efter påståendet, då blir man ju trött och med erfarenhet så vet man om, att detta är ingen kund vi vill ha att göra med ändå.
Tro mig, Johans mc tjänar mer på att inte ha dig som kund med den attityden som du visade.
Men ja, han överreagera.
Han har väl haft för många kunder som dig på en och samma dag.
För mig är det ofattbart hur du och Wiseguy kan vara moderatorer.
Hur kan ni avgöra när andra forummedlemmar missköter sig när ni är fullkomligt odugliga på att granska er själva? Vad tycker annonsörerna när ni uppenbarligen skrämmer bort nya besökare?
Vi önskar bemöta det som skrivits på tråden om oss med följande text:
Hej Max Andreasson och övriga som följer den här tråden!
Naturligtvis gick den här konverastionen inte ordagrant till som Max beskriver.
Är man säljare måste man kunna tackla konstiga och kluriga frågor på ett bra sätt.
Jag ber om ursäkt om du uppfattat oss som arroganta.
Sedan kan det naturligtvis bli fel infallsvinkel på ett samtal när en kund det första som händer börjar med
frågor om marknadsdomstolen.
Johans MC följer de lagar och regler som tillämpas i branschen.
Angående frågan om service måste göras av en auktoriserad verkstad kontra verkstad med utbildad personal så lämnar vi den
frågan till KTM och övriga importörer.
(För att göra en korrekt service på en KTM och få det viktiga service ID numret måste man dock ha ett diagnostikverktyg som bara auktoriserade verkstäder har.)
Vill du eller någon annan ställa frågor i detta ärende är ni välkomna att kontakta mig på telefon 031-78 77 722.
PS Tråkigt att det skrivs så här om någon av personalen på Johans MC då vi generellt sett på min avdelning MC-Sälj, är kända för att vara trevliga och hjälpsamma.
Med vänlig hälsning
Erik Westberg
Ansvarig MC-Sälj & Leveransavdelning
erik@johansmc.se
031-78 77 722
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor