Så, efter den 1:a januari 2016 så kan man ringa Johans MC eller annan liknande handlare och tjata om domar och garantier, men inte förr...
Den springande punkten, liksom...
Så, efter den 1:a januari 2016 så kan man ringa Johans MC eller annan liknande handlare och tjata om domar och garantier, men inte förr...
Jag har mailat Johans Mc och bett dem bemöta kritiken.
Jag har mailat Johans Mc och bett dem bemöta kritiken.
Jag tror du redan vet svaret, en kund som börjar att prata om marknadsdomstolen över telefon vill man inte ha.
Är inte intresserad av er åsikter om hur jag ställer mina frågor eller att jag skulle färga det jag skriver. Skrev bara exakt vad som hänt eftersom jag ville ventilera mig och är det inget som uppskattas, att man ska bli påhoppad för det man skriver, så kan det likaväl vara. Sedan att moderatorn Wiseguy skriver att jag nog har startat en tråd på annat forum och skriver om hur han behandlar mig säger att detta forum inte är för mig som tillåter en moderator att agera så som han gör. Inom psykologin kallas det projektion när man tar ut problem man har i det egna personliga livet på andra genom att attackera personen, som du nyss gjorde Wiseguy. En dominerande flickvän eller mamma brukar ligga bakom, eller arbetskollegor som mobbas. Ta tag i ditt liv istället för att hoppa på andra.
Johans MC har i varje fall tappat mig som kund och det finns säkerligen någon som läser detta och som tänker både en och två gånger innan man har med företaget att göra.
Skriver inget mer på detta forum.
Finns på SVT Play för den som behöver se det igen.Det slutade ju för flera timmar sen
Håller fullständigt med och det är två moderatorer som käftar...Fan, e det en moderator som käftar men en ny på forumet?
öh enligt mig har denna moderator tappat sin rätt att "moderera"... sorgligt
Håller fullständigt med och det är två moderatorer som käftar...
Detta känns lika seriöst som äkta känslor inom porr.
gäller inte när det handlar om en ny, som inte har sugit åt sig stämningen på forumet. E som att ge sig på en hjälplös...
gäller inte när det handlar om en ny, som inte har sugit åt sig stämningen på forumet. E som att ge sig på en hjälplös...
dom har ett varmt hjärta egentligen.
Jag röstade på Socialdemokraterna och för trängselskatten. Sen får ju du tycka vad du vill om det, snedseglare.Ja med tanke på hur ni röstar vette fan.. Trädkramande älg pajas
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|