Otroligt dåligt bemött av Johans MC!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Fan, e det en moderator som käftar med en ny på forumet?

öh enligt mig har denna moderator tappat sin rätt att "moderera"... sorgligt :(

Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag tror du redan vet svaret, en kund som börjar att prata om marknadsdomstolen över telefon vill man inte ha.

I mina öron låter det som att man inte vill ha kunder med för bra koll på sina rättigheter, vilket antagligen är sant i många delar av fordonsförsäljningsbranschen. :gnissla

Pajret

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2011
Hoj
Ducati Monster 696 -11
Är inte intresserad av er åsikter om hur jag ställer mina frågor eller att jag skulle färga det jag skriver. Skrev bara exakt vad som hänt eftersom jag ville ventilera mig och är det inget som uppskattas, att man ska bli påhoppad för det man skriver, så kan det likaväl vara. Sedan att moderatorn Wiseguy skriver att jag nog har startat en tråd på annat forum och skriver om hur han behandlar mig säger att detta forum inte är för mig som tillåter en moderator att agera så som han gör. Inom psykologin kallas det projektion när man tar ut problem man har i det egna personliga livet på andra genom att attackera personen, som du nyss gjorde Wiseguy. En dominerande flickvän eller mamma brukar ligga bakom, eller arbetskollegor som mobbas. Ta tag i ditt liv istället för att hoppa på andra.

Johans MC har i varje fall tappat mig som kund och det finns säkerligen någon som läser detta och som tänker både en och två gånger innan man har med företaget att göra.

Skriver inget mer på detta forum.

Helt seriöst svar då..
Ja det var fel av handlaren att reagera som han gjorde.
Men, jag kan till viss del förstå varför han gjorde det. Det sättet du inleder konversationen på är ju helt uppåt väggarna och din attityd bara bäddar för en eventuell otrevlig kund/ handlar relation.

När man svarar och får en massa juridisk dravel upptryckt i ansiktet utan att det ens kommer en fråga efter påståendet, då blir man ju trött och med erfarenhet så vet man om, att detta är ingen kund vi vill ha att göra med ändå.

Tro mig, Johans mc tjänar mer på att inte ha dig som kund med den attityden som du visade.
Men ja, han överreagera.
Han har väl haft för många kunder som dig på en och samma dag.

Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Håller fullständigt med och det är två moderatorer som käftar... :huvet

Men ge dig nu...............

Detta är Sporthoj.com och INTE www.lattkranktasriksforening.se

Sporthoj - Inte alltid politiskt korrekt.
Sporthoj - Inte alltid seriösa inlägg.

Men ALLTID kul att hänga här även om man får både ta (och ge) en rejäl käftsmäll ibland.

Så...............Nu fäller du ut pungen och landar lite mjukt Thorped !!!!

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
gäller inte när det handlar om en ny, som inte har sugit åt sig stämningen på forumet. E som att ge sig på en hjälplös...

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10
gäller inte när det handlar om en ny, som inte har sugit åt sig stämningen på forumet. E som att ge sig på en hjälplös...

Hjälplös, skojar du? På fyra inlägg så hade han hunnit ifrågasatt en moderstors mentala status. Jag saknar verkligen TS, kunde verkligen lysa upp höstmörkret. Hoppas att han samlar kraft och kommer tillbaka starkare och argare.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1

Man hoppar väl inte in i rugbymatchen utan att vara förberedd, vältränad och med adekvata kunskaper i rugby ?

Självklart har man studerat några år på bänken (och lite i smyg "torrskrivit" ett par hundra inlägg) INNAN man går in i matchen och blir medlem på sporthoj.....

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Hoj
Triumph Tiger 955i
Jag tycker det var fel agerat av många här, jag kommer göra några rapporteringar, kanske skicka nått till Swedie men jag tänker inte skriva något mer f.ö. Hoppas vi fick stopp på det värsta, och om Max läser detta vill jag be dig om ursäkt för mina oansvarslösa kollegor, dom har ett varmt hjärta egentligen. :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Skicket curlande....

Undrar hur det skulle funka för någon att springa in bland ett gäng helt okända och börjat gapa om en handlares beteende?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Wow, många som har mens här.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...