Tackar för det!Markku skrev:Jag stod länge och dregla över denna skapelse när Oves Motor hade öppet hus. Mycket imponerad över ditt bygge! Fick dock aldrig möjlighet att prata med dig under de två dagar jag var där. Maybe next year?
snobben skrev:klart jag fattar det men måste de va så? du får ha som du vill, den e ändå skitcool! men men
Wheeliedevil skrev:Ok. Här kommer en liten "teaser"...
Wheeliedevil skrev:Ja, det gör det men jag har lovat bort hojen till ett reportage åt Allt om MC, så tyvärr kan jag inte lägga ut dom. Den kommer i näst, sästa nummer... Håll ut så länge!!
Tack för att du är intresserad. Kan tillägga att jag blev mycket nöjd med prestandan och resultatet.
/Wd
Peccus skrev:Jäävlar i gatan vad snygg (i brist på andra ord)!! och då är bilden ändå "scramblad"!
Jisses, jag vet en tidning som kommer att sälja extra mycket lösnummer om några månader!
I'm not worthy! Viva WheelieDevil! :begformercy-smiley
Tackar!! Synd på bilen... Du får försöka hitta någon som kan sponsra dig med lackeringen... Berätta att du planerar o ha med den i BIKE då eller nåt.. Det funkade bra för mig, Tack Mitonga racing för den ÄKTA Repsol färgen!!!PutteLiten skrev:Va bra att jag prenummererar på Allt om MC då...
Verkar vara otroligt fet!!
Ser frameomt nästa tidning!!!
Bra jobbat där borta på andra sidan.
Ja, annars vore det väl ingen replica?snobben skrev:okey coolt! då e de värt de! de e säkert därför han också har så!
Kawadanne skrev:grymt fint bygge, men hur går det på besiktningen. Ska du typ-besikta den eller bara hoppas på att besiktningsmannen inte märker att den är lite för vass?
Asylum_Nakaza skrev:det förstår ni väl grabbar? att när han ska besiktiga den hojen så kommer killen bara.... och sen bara.. och sen... hehehe.... sen är den godkänd rakt av!!!!
MaPe skrev:Börjar se bra ut nu Hocke
När släpper dom repotaget i Allt om MC???
PS du får maila mig en färdig bild om du vill, ingen får veta DS
Mvh Mathias
Wheeliedevil skrev:Tackar för det!
Näst nästa nummer. Vi har inte gjort det ännu. Men jag e med på bilder i kommande nummer också . Dom ringde o ville ha lite sjyssta bilder på en Benelli Tornado, Ducati 999 och GSXR1000. Då får man ju ställa upp o slanga lite
/Hocke
Visserligen så jobbar jag på Oves motor och har tillgång till div olika roliga democyklar mm. men i detta fallet så ringde dom från Allt om MC o ville att jag skulle köra cyklarna åt dom så dom kunde foto lite. Då måste man ju ställa uppB1 skrev:Jobbar du på nåt just slälle, eller har du en Benelli, Ducati och R1000
Då har vi antagligen snackats eller i alla fall setts om du jobbar på Oves. Hälsa gänget från Markku på AK MotorWheeliedevil skrev:Visserligen så jobbar jag på Oves motor
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|