DreeTman
Långsam
Det är rätt att mopederna inte har nått här att göra egentligen, men måste erkänna att av just denna moppeföraren blev jag allt lite imponerad!
Swedie skrev:
Bannar inte alla som "haft", det vore lite väl moppefuckig tankegångMito mannen skrev:Men herregud swedie. Ska du inte banna alla som har haft en moped också?
Det är ju tuffa bilder.
Visst nu kanske jag ligger risigt till men orka bry sig.
Bara för att inte du kan wheela med moped
Swedie skrev:Bannar inte alla som "haft", det vore lite väl moppefuckig tankegång
Sen kan du inte bestyrka att jag inte kan wheela med moppe... Kan nog wheela längre på GSXR1100R's depåmoppe dock..
cross_micke skrev:synd att han blev Bannad!! känner killen och han är haj på att köra,, duktig på att dubbel bakslanga! alla här har ju samma inträsse hojar och allt annat på 2 hjul,, men jag tycker att Swedie ska skärpa sig lite,, har inte du hafft moppe nån gång eller?? alla börjar ju nån gång! eller hur Swedie!! aja vakna upp nu var inte så taskig räker det inte med att säjja till han i stället för att mobba han som ***,,
säjjer bara var jag tycker och vill inte bli bannad,,
ha D gött alla sporthojare och ta det lungt,, // NR:7
men lilla gubben.. säger SPORTHOJ någonting för dig?!??!!? :kockocross_micke skrev:synd att han blev Bannad!! känner killen och han är haj på att köra,, duktig på att dubbel bakslanga! alla här har ju samma inträsse hojar och allt annat på 2 hjul,, men jag tycker att Swedie ska skärpa sig lite,, har inte du hafft moppe nån gång eller?? alla börjar ju nån gång! eller hur Swedie!! aja vakna upp nu var inte så taskig räker det inte med att säjja till han i stället för att mobba han som ***,,
Hmmmm. Jag läste i en tråd på 125 delen om en som hade turbo på sin moppe. I den tråden hitta jag detta.cross_micke skrev:synd att han blev Bannad!! känner killen och han är haj på att köra,, duktig på att dubbel bakslanga! alla här har ju samma inträsse hojar och allt annat på 2 hjul,, men jag tycker att Swedie ska skärpa sig lite,, har inte du hafft moppe nån gång eller?? alla börjar ju nån gång! eller hur Swedie!! aja vakna upp nu var inte så taskig räker det inte med att säjja till han i stället för att mobba han som ***,,
Som svar på ditt inläggcross_micke skrev:moppefucko åhhh!! det fins moppenett.com
MikkE skrev:...och lär dig stava ordentligt i fortsättningen
Evil M skrev:Hmmmm. Jag läste i en tråd på 125 delen om en som hade turbo på sin moppe. I den tråden hitta jag detta.
Som svar på ditt inlägg
Evil M skrev:Hmmmm. Jag läste i en tråd på 125 delen om en som hade turbo på sin moppe. I den tråden hitta jag detta.
Som svar på ditt inlägg
MikkE skrev:kollade sen att killen var -88a.. lite plutt fortfarande
hehehe, elakt! Me likeRigge skrev:Å kameran går bra?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|