På slangen med moppefan

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Swedie!

Tänkte PM'a men debatten verkar ju redan vara i full gång;

Nu tycker jag du får du vara konsekvent.. Det är ju ditt forum och du bestämmer självklart vem får vara medlem och vad som får postas. :)

Om bara sporthojsägare får vara aktiva här bör du ju snarast gå igenom användarlistan och rensa upp ordenligt. Allvarligt så tror jag du slipper massa trådar som "snabbast på 1'an", "vilken är bäst", "jag har en kompis som..." etc etc.

Att avrätta konton sporadiskt pga att man anses kommit fel verkar lite veligt. :gnissla

Oavsett om moppar hör hemma eller inte blir man ju lite impad, har ni sett Cratzky? :lol Det blir ju hela tiden värre, när de grabbarna tar A kort lär vi få se konster som idag anses vara helt omöjliga och vad vi anser vara stunt-eliten idag lär vara gammla torra gubbar som säkert var balla på sin tid.

Precis som vi ser tillbaka på "våra" föregångare :fakta

Evolutionen fortsätter :fyllisar

:hihi :näsblod (nej jag vill inte heller bli bannad)

Last edited:

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
johanrehn80 skrev:
Du! har du kollat lite bland alla som inte har nån hoj alls och ändå hänger här ?

Blir lite förbannad

Handlar väl inte om vem som hänger här utan vad de postar.
Dock så kan man fråga sig var gränsen går.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Tycker Swedie borde extraknäcka lite på Bike.se. Det stället behöver en GRYM upprensning. Man skulle faktiskt kunan ta bort hela skiten och börja om på nytt igen, så besudlat och nedsölat det forumet är av diverse dynga.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Psyko skrev:

Rensa upp i skiten bara - blir lite trött ibland på messerschmitters - när du ändå är på G banna alla som tror att de har rätt fast de har fel :fatta! :tomten

Vi vill se lite hårdhandskar här nu :hihi

Allvarligt talat, har svårt att förstå vad folk utan sporthoj igentligen har för utbyte av www.sporthoj.com.. :3freak

Intresserade moppefuckos kan man ju förstå, är intresset stort kommer de förmodligen åka hoj när tiden är inne.

Makke

Kabelspikare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6-r -01 , en liten kinamini,
"Allvarligt talat, har svårt att förstå vad folk utan sporthoj igentligen har för utbyte av www.sporthoj.com.."

Jag har ingen sporthoj just nu men intresset är stort o jag tycker det är mycket intressant att läsa på denna sida ändå.Sen om man är ute efter en hoj kan man ju alltid läsa annonserna åxå...Kanon sida :tummenupp

Mvh Makke (utan hoj)

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Makke skrev:
"Allvarligt talat, har svårt att förstå vad folk utan sporthoj igentligen har för utbyte av www.sporthoj.com.."

Jag har ingen sporthoj just nu men intresset är stort o jag tycker det är mycket intressant att läsa på denna sida ändå.Sen om man är ute efter en hoj kan man ju alltid läsa annonserna åxå...Kanon sida :tummenupp

Mvh Makke (utan hoj)

Va!! Ingen hoj? Banna honom nurå! :lol

Nej allvarligt talat, menade inget negativt. Folk som letar hoj _på allvar_ kan man ju förstå men resten :confused: :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gränsen är suddig. Jag bannar när jag märker att medlemmar är för mycket moppefuckig. Vem som helst får ju såklart läsa Sporthoj, men att göra inlägg är begränsat just pga avsaknad av inteligens i vissa inlägg från just dessa individer. Märker inte du skillnaden på 'mentaliteten' på inläggen av "moppefuckon" och 'mer mogna' så kommer du såklart bli arg över mina banningar. Men såklart måste vi alla börja nånstans, men inte på Sporthoj.com.

DaGaz

Snygg
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Hade en TLR..
Swedie skrev:
Gränsen är suddig. Jag bannar när jag märker att medlemmar är för mycket moppefuckig. Vem som helst får ju såklart läsa Sporthoj, men att göra inlägg är begränsat just pga avsaknad av inteligens i vissa inlägg från just dessa individer. Märker inte du skillnaden på 'mentaliteten' på inläggen av "moppefuckon" och 'mer mogna' så kommer du såklart bli arg över mina banningar. Men såklart måste vi alla börja nånstans, men inte på Sporthoj.com.

Jag är inte arg mest lite halvdryg enligt go SH sed. :hihi

Moppefuckig kanske men intelligensen på denna tråd var väl inte direkt ett lågvattenmärke ur ett SH perspektiv - eller? :7peta

Men men, som sagt du bestämmer var skutan skall segla. Jag håller med om att mopeder kanske inte hör hemma just här. Kanske du skulle överväga att starta en moppefucko avdelning där det får moppefuckas så mycket det vill? En del är ju rätt roade av att läsa och kommentera moppefucko trådar just bara för att det är moppefuckonivå :hihi

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vad gör dessa bilder på sporthoj.com? Passar de inte bättre på moppe.nu?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
DaGaz skrev:
Jag är inte arg mest lite halvdryg enligt go SH sed. :hihi

Moppefuckig kanske men intelligensen på denna tråd var väl inte direkt ett lågvattenmärke ur ett SH perspektiv - eller? :7peta

Men men, som sagt du bestämmer var skutan skall segla. Jag håller med om att mopeder kanske inte hör hemma just här. Kanske du skulle överväga att starta en moppefucko avdelning där det får moppefuckas så mycket det vill? En del är ju rätt roade av att läsa och kommentera moppefucko trådar just bara för att det är moppefuckonivå :hihi
Nej..

hbg_speedster

Galen sporthoj.com medlem
Gick med
4 Jul 2003
Hoj
BMX
jag tycker att swedie gjorde helt rätt, ja menar hur blåst får man va ? "ne ja går in på sporthoj.com och lägger upp lite bilder på min moppe så alla ägare till R1:eek:r och alla dom andra kan få c hur cool jag e" SNÄLLA!!! ne jag tycker faktiskt att ni moderatorer skulle ta er en koll på 125:a forumet, för ibland kommer det upp trådar där som liknar moppe.nu , ser för jävligt ut ibland, och dessutom folk som ska "trimma" sina moppar/125:eek:r och nån skullle ta bort ljuddämparen, en skulle borra hål i böjen, en skulle "maxtrimma" utan att byta munstycke i förgasaren ... ja listan kan göras lång .... tyvärr,,,

ne en rejäl rensning borde vara på sin plats....

mvh/oskar (ägare av hoj som överstiger 20hk :hihi )

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln