Ja! sånna olagligheter vill vi inte veta av här!Padde skrev:HA!
Han ville ju visa upp att han kan köra på bakhjulet och då blir han bannad.
Usch! Sånt syssla aldrig jag med när jag va i den åldern. Kommer inte ens ihåg hur det var på den tiden!kajlyl skrev:Ja! sånna olagligheter vill vi inte veta av här!
Säkert trimmad också! ...olagligt!!
johanrehn80 skrev:Du! har du kollat lite bland alla som inte har nån hoj alls och ändå hänger här ?
Blir lite förbannad
FuckoSwedie skrev:
Psyko skrev:
Makke skrev:"Allvarligt talat, har svårt att förstå vad folk utan sporthoj igentligen har för utbyte av www.sporthoj.com.."
Jag har ingen sporthoj just nu men intresset är stort o jag tycker det är mycket intressant att läsa på denna sida ändå.Sen om man är ute efter en hoj kan man ju alltid läsa annonserna åxå...Kanon sida
Mvh Makke (utan hoj)
Swedie skrev:Gränsen är suddig. Jag bannar när jag märker att medlemmar är för mycket moppefuckig. Vem som helst får ju såklart läsa Sporthoj, men att göra inlägg är begränsat just pga avsaknad av inteligens i vissa inlägg från just dessa individer. Märker inte du skillnaden på 'mentaliteten' på inläggen av "moppefuckon" och 'mer mogna' så kommer du såklart bli arg över mina banningar. Men såklart måste vi alla börja nånstans, men inte på Sporthoj.com.
Nej..DaGaz skrev:Jag är inte arg mest lite halvdryg enligt go SH sed.
Moppefuckig kanske men intelligensen på denna tråd var väl inte direkt ett lågvattenmärke ur ett SH perspektiv - eller?
Men men, som sagt du bestämmer var skutan skall segla. Jag håller med om att mopeder kanske inte hör hemma just här. Kanske du skulle överväga att starta en moppefucko avdelning där det får moppefuckas så mycket det vill? En del är ju rätt roade av att läsa och kommentera moppefucko trådar just bara för att det är moppefuckonivå
Swedie skrev:
Nej, här är Kungen enligt medlemslistan.DaGaz skrev:Ok, jag lägger ner -- du är ju ändå kungen här
Swedie skrev:Nej, här är Kungen enligt medlemslistan.
DaGaz skrev:
En Helsingborgare av alla dessutomSwedie skrev:Nej, här är Kungen enligt medlemslistan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|