LocDog
Kärlekspilot
Swedies räser då? Skulle inte den finns med på mässan?Berra skrev:Här är en där du kan se lite iaf http://www.berra-racing.se/SO_karlskoga2/drei.jpg
Får se alla coola hojar live imorgon iofs
Swedies räser då? Skulle inte den finns med på mässan?Berra skrev:Här är en där du kan se lite iaf http://www.berra-racing.se/SO_karlskoga2/drei.jpg
håller med..har alltid haft kawasaki som lite favorit vad gäller design (spec. zx-7r) men dom nya gillar jag inte alls designmässigt..ser klumpig ut...däremot är ju nya r6an asgrymGustav O skrev:Fan vad ful ZX10:an är...
MackeNo1 skrev:Skulle vilja se bilder på Aprilias nya motard, SXV 550. Vore kalas om nån kunde ta lite bilder på skönheten
Till och med Yamaha insåg hur vidrigt ful den var så de tog väl bort denNSR_Martin skrev:Kolla sissta bilden, den på R6an, försök hitta nummerplåtshållaren
MackeNo1 skrev:Skulle vilja se bilder på Aprilias nya motard, SXV 550. Vore kalas om nån kunde ta lite bilder på skönheten
Min första tanke också när jag såg bilderna. Ser ut som att den har packväskorGustav O skrev:Fan vad ful ZX10:an är...
Han ser lite sliten utKickAss_Prod´s skrev:Enbart handskakningen var värd biljetten (Darius till höger från Servin it up)
Men för hellskotta. Fota Aprilias nya 125:a gathoj men inte Mårtenssons nya RSW250?Rasorblade skrev:Här kommer lite bilder från min kamera!
Den vita spiderhjälmen var grymt snygg,, ngn som såg everts hoj?? den var inte särskilt fräsch, kan inte vara hans första hoj eller?? hade ju stålram och alltRasorblade skrev:Här kommer lite bilder från min kamera!
Gustav O skrev:Men för hellskotta. Fota Aprilias nya 125:a gathoj men inte Mårtenssons nya RSW250?
Du har ju fått med den i bilden på 125:an. Den blå-gula skönheten i bakgrunden...Rasorblade skrev:Jepp! Tyckte den var grymt snygg för å vara en 125:a, Tyvärr hittade jag inte den andra hojen eller så var den för anonym så jag inte brydde mig att fotografera...........
Everts hoj är ju ett tävlingsredskap så det är väl inte konstigt om den är sleten?niss3n skrev:Den vita spiderhjälmen var grymt snygg,, ngn som såg everts hoj?? den var inte särskilt fräsch, kan inte vara hans första hoj eller?? hade ju stålram och allt
niss3n skrev:Den vita spiderhjälmen var grymt snygg,, ngn som såg everts hoj?? den var inte särskilt fräsch, kan inte vara hans första hoj eller?? hade ju stålram och allt
Gustav O skrev:Du har ju fått med den i bilden på 125:an. Den blå-gula skönheten i bakgrunden...
moroder skrev:Och på lördag kommer ex. superbike världsmästaren Troy Bayliss till mässan ! (Står i IB Motorsport för er som inte har den)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|