Ja men då så! Dunka upp bilden här nu!Rasorblade skrev:Jo men den har jag på bild i kameran fortfarande!
Ja men då så! Dunka upp bilden här nu!Rasorblade skrev:Jo men den har jag på bild i kameran fortfarande!
Gustav O skrev:Ja men då så! Dunka upp bilden här nu!
Långa farbron skrev:Klippte några med mobilen idag,dock på 450,notera 180 däcket bak.
Fanns inget å dregla över....bara en massa hojar..... inga brudar alls..CeltaniC skrev:Man blir så knäckt! vill med vara där och drägla!
sandstream skrev:Han ser lite sliten ut
NSR_Martin skrev:Kolla sissta bilden, den på R6an, försök hitta nummerplåtshållaren
MackeNo1 skrev:Man tackar Vad tyckte du om den då? Verkade den va nått att ha? Du pratade inte med nån från Aprilia som hade lite info ang service, pris på delar osv?
Va in på Cycle Center här i Uppsala idag, men dom visste ingenting om den. Hoppades på att få in ett ex snart men hade ingen leveranssatus.
Långa farbron skrev:Den verkar välbyggd och trevlig,känndes nästan som en crossmoped när man satt på den,ofantligt smal och liten på ett posetivt sätt.Andra intryck sådär ur luften är att det är en ovanligt fet gaffel och motorn är tok-liten
Personligen skulle jag inte tveka en sekund om jag hade pengar, då skulle jag byta till en 550 direkt.
Pratade med en dansk och frågade lite om service/hk/priser,dock hade han ingen aning om någonting,verkade som jag visste mer om den än han,han berkräftade att den skulle ha runt 70hk men så mycket mer var det inte.
Tyvärr.
Gustav O skrev:En Yamahalogga på tanken, svart bakgrund och guld stämgafflar, samt röda fälgar skulle göra susen!
PS. Du har mail. DS.
Långa farbron skrev:Den verkar välbyggd och trevlig,känndes nästan som en crossmoped när man satt på den,ofantligt smal och liten på ett posetivt sätt.Andra intryck sådär ur luften är att det är en ovanligt fet gaffel och motorn är tok-liten
Personligen skulle jag inte tveka en sekund om jag hade pengar, då skulle jag byta till en 550 direkt.
Pratade med en dansk och frågade lite om service/hk/priser,dock hade han ingen aning om någonting,verkade som jag visste mer om den än han,han berkräftade att den skulle ha runt 70hk men så mycket mer var det inte.
Tyvärr.
Snygg packväskaArgyle skrev:Här är en bild på en hoj =)
För att vara petig är det faktiskt oFFkeFFs hoj men Berra som ska köra.Loy skrev:Såg din hoj idag Berra och den var überfet
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|