jag kommer om jag hittar min förbannade SH-tshirt![]()
ja, annars vill jag inte se dig där(ironi)
lyckades idag förhandla mig bort 2 dagars gratiskrök med jobbet så att jag hinner hem från tyskland tills lördagenI'll be there!
Har inte last hela traden, for jag orkar inte![]()
Maste bara fraga, nar ar massan?
Ska namligen till Swedala nu i veckan, hoppas pa att den ar denna helg och inte nasta![]()
Tänkte dra dit o hoppa runt på kryckorna på lördag.Få se om man drar till tivoli sen.Du jar tur..den börjar nu på torsdag-söndag![]()
Är det så enkelt som det verkar att det är en biljett oavsett från vart man ska till vart man ska?
Du jar tur..den börjar nu på torsdag-söndag![]()
Om man har tänkt sig en dag vilken ska man välja? Det är första gången för mig så jag vet inte mycket om mässan. Jag tänker på tävlingar, uppvisningar etc.
/RedKnight
Hur funkar det med att åka "kommunalt" i sthlm nu? Senast jag åkte så var det remsorna som gällde men de verkar bytts ut mot enkelbiljetter med enhetstaxa. Är det så enkelt som det verkar att det är en biljett oavsett från vart man ska till vart man ska?
Tackar (och Betsy).Bor du centralt hos nån polare/hotel är det smidigt att ta vilket pendeltåg som helst i södergående riktning från Centralstationen, vartefter du kommer passera 2 stationer innan det är dags att kliva av i Älvsjö
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X