På Två Hjul-Sthlm-2007

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Tänkte bara upplysa om att det finns plats hos mig för några hojbröder/systrar om d e nån som behöver plats i helgen. Har en sån dära uppblåsbar dubbelsäng om nån behöver sova nån stans.bor 2 stationer(5min) från mässsan.Med kuddar o täcken finnns det plats för säkert 6 pers.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
lol. hitta info om att det var mässa igår *_* inte så jävla snabb av mig kanske. men på lördag bär det av, ska nog fan hänga på låset.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
just därför går man inte upp 05.25 på morgonen om man verkligen inte behöver det. att du loggade in på SH ser jag som ett tecken på att du inte behövde det.

haha..jag brukar kolla eller försöka läsa på sh medans jag äter frukost och vakna till liv. och visst behöver jag det..vissa börjar ju jobba klockan 6 på morgonen:gnissla
Är du hemma i svedala nu ingel?

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Jag sticker dit på söndag med ett par polare!

Ska bli riktigt skoj! Missade det förra året bara för att jag pluggar i Västerås. Men nu är det ju lite närmare :)

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
CBR600FS
Är det nån som kan ta och beställa lite sol till lördagmorgonen för jag anar att man kommer få spendera en stund utanför i kö. Lyckades missa förköpet :huvet
Tänkte om nån kanske kunde ta med en gitarr också och köra lite allsång så kompar jag gärna på triangel! :rock

Vi ses i kön!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Är det nån som kan ta och beställa lite sol till lördagmorgonen för jag anar att man kommer få spendera en stund utanför i kö. Lyckades missa förköpet :huvet
Tror du att trycket kommer att vara så hårt? :va

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Tänkte om nån kanske kunde ta med en gitarr också och köra lite allsång så kompar jag gärna på triangel! :rock

Vi ses i kön!

Ska bli kallt som fan om jag inte missuppfattade väderrapportören.
Någon kö har jag aldrig stått i, oavsett jag haft biljett eller inte. Skulle tro att du kan lämna triangeln hemma. :)

FreddaGädda

Guest
För mig blir det torsdag morgon, dvs om fem timmar. Parre här på forumet och jag ska dit och hänga på låset. :hihi

Lill-duccen på forumet kommer till och med delta i utställningen

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
:gnissla hur lätt är det att vara klar i huvudet 05.25 på morgonen:huvet

Nej, så sant,, Jag är inte heller klar i huvudet vid den tiden.. Därför kollar man inte SH förrän man kommit till jobbet, . :tungan

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
men jag kan ju inte då..då ska ja ju hjälpa folket å träna och ungarna att simma:rolleyes:

Mmmm, OK, du är förlåten ;)
Tänkte inte på att du hjälper andra än bara dig själv. :huvet

Jompa05

Medlem
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
Kawasaki zx6r 2009
tänkte om det är någon som kommer fotografera på mässan så kan ni ju lägga upp bilderna här sen :D :tummenupp :yoparty

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...