"påhoppad" av gubbe vid rödljus

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
jag hade nog reagerat exakt lika dant, dom får skrika och skälla exakt hur mycket dom vill det berör mig oftast inte (oavsett om jag itne gjort nått fel) men när det övergår i fysisk kontakt tänder jag till på två sekunder, finns ingen anledning till fysisk kontakt och de ere värsta jag vet när nån arg främling ska labba tag om en :mad:

Jag brukar dock slå bort handen som läggs på mig i ren reflex och de brukar ta rätt hårt, då blir dom tysta och lägger ner.

Jaja, som någan skrev ovan, sista idioten är ej född än och man upphör ju aldrig att förvånas över vad folk ska hålla på gnälla och vara jävliga.:huvet
 

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Om man har tonat eller spegelvisir så skall man bara sitta och kolla på honom/henne och tar han/hon tag i dig så jääävlar.
Annars bara sitta och glo med visiret nere..
 

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Ort
Stockholm, Vasastan
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
en kommentar som "jag ser att dina läppar rör sig men jag hör inte vad du säger" eller "du måste ha blandat ihop mig med någon som bryr sig" brukar alltid muntra upp sådana gubbar och gummor.

Finns alltid folk som ska hålla på och käfta för minsta sak och dem är det ingen ide att argumentera med.
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Precis det där har hänt mig också fast det var en taxichaffis. Han började också rycka i mig.

Jag sa inte ett pip, svarade inte ens. Bara tittade på han lite roat bakom visiret. Skönt med svart visir, då syns det inte att man flinar.

När jag budade hände det liknande grejer lite då och då. Jag kom fram till att det bästa man kan göra är att inte bry sig utan bara släppa och gå vidare.

Det finns så mycket konstigt folk och dom ska inte få förstöra min "happy-världs-bubbla" som jag glider runt i.
 

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Ort
-----
Hoj
Honda
Var ute efter en liten skogsväg med enduron då en gubbe kliver fram och viftar.. "Vet du inte att det är förbjudet att köra motorfordon i naturen!!!?" Gubbjäveln börjar gå bakom hojen och skriva regnr: "Nu kommer jag att polisanmäla detta!!" Jag ifrågasatte ganska livligt hans mentala skick, eftersom idioten hade bökat sig fram efter traktorstigen med en Chevy fucking SUBURBAN!!!!!:huvet :huvet :huvet :huvet
Jävla pucko!!! Jag hoppade av, tog fram telefonen och knappade in hans reg.nr.. då drog han fort som fan...:confused:
Vilka puckon det finns...
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
jag hade fan skallat honom om han tagit tag i mig.. jävla idioter det finns alltså.
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Last edited:

offa

Guest
Konstigt att ingen föreslagit en fuck you burnout...
 
Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
nej för fan stanna inte å prata med sånna männskor du vet fan inte va de är kapabla till om de tidigare var prejningsbvillig samt ingen bang på att dra dig i kläderna!

du gjorde rätt i att avlägsna dig så fort du fick grön.

När han kom fram till dig skulle du ha dreglat som en mupp, pekat på himmlen o säga pippi,pippi.


Skulle vara ganska kul e se hur han hade reagerat.

satan va kul de skulle vara :D
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
nej för fan stanna inte å prata med sånna männskor du vet fan inte va de är kapabla till om de tidigare var prejningsbvillig samt ingen bang på att dra dig i kläderna!

du gjorde rätt i att avlägsna dig så fort du fick grön.

Precis. Det var en hojkille som gruffade med en bilist på svea förra året. Vid nästa rödljus hoppade bilisten ut och slog hojkillen i huvet med en kofot så att hjälmen sprack. Folk på trottoaren vart helt chockade och en dörrvakt som blev vittne ringde polisen. Det finns så många våldsbenägna roppe-dårar som far runt i sthlm.

/J
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Samma sak hände en polare nere vid rödljusen på viktoriaespl, dock så nöjde sig den gubben inte med att bara käfta han gav honom en uppercut (stavning?) på hakan under hjälmen. Polarn vart så paff så han visste inte hur han skulle reagera, bara körde därifrån.
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Gått av hojen lungt och sansat tittat han i ögonen och sen gjort en kotegeshi kotegeshi gatame på han, sen hade detta blivit hans aboslut sista Konfrontation mot oss hojägare :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top