njelger
Guest
Skönt att det gick bra.
Bra att du inte tilkallade polis och hävdade att du stod på skeppsbron utanför slottet på söder.
Bra att du inte tilkallade polis och hävdade att du stod på skeppsbron utanför slottet på söder.
Förlåt... gamla stan![]()
Point taken:
Jag hoppas alla då kan föra en konversation och att det inte övergår i handgemäng.... Det är den risken som finns.
Men visst jag har själv svårt att hålla käft det borde ni märkt här idag om inte annat! Så jag förstår agerandet..... Ville bara inte att man ska uppmana till att käfta i trafiken tror det kan bli andra konsekvenser då......
Jag har sagt vad jag tycker och hur jag reagerade snabbt på tråden... Men det finns många sidor på ett mynt och vilken är rätt det är alltid en avvägning.
Frågan är väl snarare om han hade hört tutan. De flesta MC-tutor är rent mesiga... meeep.I första händelsen hade jag nog legat på tutan istället. Fast frågan ju om det ens gått in i skallen på honom då.
Frågan är väl snarare om han hade hört tutan. De flesta MC-tutor är rent mesiga... meeep.
Finns det någon biltuta som är liten nog att få plats på bågen men som ändå låter som en mistlur (utan att kortsluta batteriet) ? Lite med djävlar-anamma i, så folk vrider på huvet när det tutar?
Inte 'meeep' utan 'BLAAAAT!'
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand