Ok men då har du chansen kom med ett bra förslag kreativt för det var det detta handlar om.
Hur fan ska vi skapa förutsättningar för att bli omtyckta och rättfärdigade på vägarna?
Om vi inte tänker innan vi skriver i detta forum då dödar vi oss själva.
Jag antar att du som jag tycker hoj är det ballaste som finns Right? ok sex är rätt fräckt med men det är ju inte detta forum till för så vi skippar det.
Du som är äldre klokare mer erfarenhet av livet än mig vad har du samlat på dig under alla år av tanker. De måste vara en massa!
Förstår du inte mig ett dugg när jag skriver eller är vi miljoner mil ifrån varann. Jag vill inte vara moralkakan ibland blir det så man uppfattas.
Men jag vill ha en intern debatt mellan oss här på forumet för hur vi ska säkra våran överlevnad när alla andra vill ta bort vår existensrätt.
Är det inte dax för oss att vakna o göra något då själva. INGEN jag lovar ingen kommer göra det åt oss...... Nu ska jag hålla klaffen en stund och hoppas att folk här börjar fokusera hårt på hur vi driver Sporthojs forum mot att göra oss starka tillsammans som grupp och en röst att räkna med.
Det ska vara kul med hoj även i fortsättningen är det inte därför vi finns här.