FettSnok
96% enligt läkaren
Försäkringsbolag har ju även lyckats undgå sina åtaganden när de hävdat att bilen inte går att stjäla då nyckeln är kodad. ..
Försäkringsbolag har ju även lyckats undgå sina åtaganden när de hävdat att bilen inte går att stjäla då nyckeln är kodad. ..
Så många frågor men denna kan jag svara på direkt innan det blir massa spekulationer,Hade jag, om jag nu varit försäkringsutredare på ett försäkringsbolag så hade jag direkt förstått att en mc med vilje inte tvärnitar framför en bil med flit, tänker man så, då är man på riktigt jävla dum i huvudet.
Bromsar man för ett hinder, så är det ALLTID bakomvarandes skyldighet att ha så pass stort avstånd att denne kan bromsa för framförliggande fordon.
Sen kan jag inte förstå att man skulle bli sur över att någon gestikulerar från en bil man kör om, jag tänker alltid bara, "skyll dig själv som kör bil och är flaskhalsen i trafiken".
Nu till den största frågan: varför körde du inte om traktorn oxå direkt efter bilen??
Ja, har han ett vittne som styrker hans version smäller hans version högre.
Så skaffar du fram ett vittne som sett olyckan som styrker din version så står du genast på fast mark igen.
Gissar att en bild på hojen efter olyckan är intressant,
det ser kanske inte så farligt ut men enligt verkstan var det reparationskostnader på minst 80 tusen,
pga. bland annat förstörd sving m.m.
(Det är lite skrapmärken på höger sida, där den la sig)
View attachment 391784
Och så hoppas man ju naturligtvis att inte ankstjärten pekade rakt upp i himlen på det viset innan olyckan.
Är styrvinkeln sådär brant original? Det kanske den är på en Monster..
Väldigt konstigt med tanke på hans egna uttalande om att han blev arg för att jag körde om honom.
Så många frågor men denna kan jag svara på direkt innan det blir massa spekulationer,
helt enkelt för att bilen gick ut till höger, vilket jag tolkade som att han släppte förbi mig.
Väldigt konstigt med tanke på hans egna uttalande om att han blev arg för att jag körde om honom.
Jag brukar inte bli arg när någon kör om mig vanligtvis. Konstig reaktion. Gubbe i SUV bör bli omkörd ganska ofta tycker man.....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |