Påkörd

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
skönt att de har löst sig relativt bra för dig iaf, din sommar låter inget vidare:död

fast du kanske skulle ha skrivit i annonsen om ninjan att den blev påkörd och reparerad itsället för att den välte, är ju en lite skillnad som en köpare kanske skulle vilja veta...:näsblod

(smygläste på soe)

Den blev inte skadad när jag blev påkörd det var när den välte när jag blev påkörd trillade hojen aldrig jag lyckades hålla mig kvar :)

Last edited:

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Den blev inte skadad när jag blev påkörd det var när den välde när jag blev påkörd trillade hojen aldrig jag lyckades hålla mig kvar :)
Såpass, du verkar ha en väldig tur då:) fast det lät misstänkt likt en bortförklaring ändå :tungan

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Såpass, du verkar ha en väldig tur då:) fast det lät misstänkt likt en bortförklaring ändå :tungan

Jag skrev i någon tråd då hojjen hade vält så du kan kontrolera mig om du inte litar på mig =) var 30-45 dar innan jag blev påkörd. Dagen innan jag fick körkortet så lagom panik man hade att fixa fram ny växelpinne!

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Jag skrev i någon tråd då hojjen hade vält så du kan kontrolera mig om du inte litar på mig =) var 30-45 dar innan jag blev påkörd. Dagen innan jag fick körkortet så lagom panik man hade att fixa fram ny växelpinne!
aha, hade missat den tråden:) kanske ska sluta posthunta i din tråd nu då, så kanske man inte blir din ovän på forumet :näsblod

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6

Exakt samma sak har hänt mig utan att jag trillade omkull med enda skillnad att bilföraren var en tjej som kläcke ur sig: Varför stod du stilla? varpå hennes kompis säger: kanske för att det var rött...

Det enda på hojen som tog stryk var regplåt och hållare medans hennes kylare gick sönder :)

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
Exakt samma sak har hänt mig utan att jag trillade omkull med enda skillnad att bilföraren var en tjej som kläcke ur sig: Varför stod du stilla? varpå hennes kompis säger: kanske för att det var rött...

Det enda på hojen som tog stryk var regplåt och hållare medans hennes kylare gick sönder :)

vafan är din hoj tillverkad i för material? Låter som diamant om en regplåt + hållare vs bil vann

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
vafan är din hoj tillverkad i för material? Låter som diamant om en regplåt + hållare vs bil vann

Det var en Honda CBR1000RR (se avatar) och bilen en ny peugot! Nya bilar har ju mjuka kofångare och plasthuv vilket ledde till att huven gick upp mot regplåt+hållare och kofångaren studsade mot däcket! Bilen i fråga är ju även ganska spetsig vilket också hjälpte!

Hade bilen varit en 240 från 84 hade jag varit riktigt illa ute...:näsblod

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...