Påkörd

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Imorn 16.00 får jag reda på skadorna på min hoj hoppas att det inte är så farligt me den så jag kan ta hem den redan imorn.

jetson

Guest
Woho fick mail från verkstaden idag! Hojen är körduglig och kan brukas till dom ska laga skadorna! JAG ÄR INTE LÄNGRE HOJLÖS! JIPPI

l33d684b90000_1_30012.jpg

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Hade du fullt ställ på dig med riktig ryggskena?

En -96:a som bara gått 1400 mil, hur lyckas man med det?

Yepp fullt ställ på, den hade gått 1300 mil när jag köpte den en äldre kvinna som haft den :) sen har den stått länge på firma.

BTW JAG FICK INTE HOJEN JÄVLA INKOMPETENTA VERKSTAD, jag ska testköra börjar köra lite lugnt funkar sådär motorn går ojämt drar ut på motorvägen för att kolla växlarna då går de inte växla mellan 1 och 2an om man gasar upp till 10-12k varv då får man bara i neutral testar upprepade gånger och samma fel hela tiden. Även motorn ger ifrån sig en satans massa smällar vid högre varv vilket den aldrig gjort förr. Och verkstads killarna säger dom inte vet vad som är fel då dom själva inte vågar dra upp den på fullvarv o testa........................ SÅ JAG HAR INTE HOJEN ÅTEREIGEN!!!!!!!!!!!

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Jag förstod det dock som att hojen är körbar, ett tips är ju att de får dokumentera skadorna och så får du fortsätta köra på hojen och så fixar verkstaden skadorna i höst/vinter? Så gjorde vi ofta på mitt förra jobb, oftast mycket värt att få köra hoj medan det är säsong! :tummenupp

Japp! :tummenupp

(Hade hojen på Syss förra jobb efter att VV hade gjort sitt för att göra den till en custom)

Låter dock mer som läge att köpa nytt för TS, som konstaterats. Hoppas det ger sig med nacken... och välkommen ut på vägarna. Nu och igen. :)

Jag vill ha en ny version av Carmagedon NU!! :mad:

:fakta

Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Om någon vill köpa en zx9r med endast 1400 mil på mätaren när den är reparerad så skriv PM kan tyvär inte ha 2 hojjar :(

Akinari

Aki
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2009, Yamaha R6
jag skulle gett föraren en smocka, dock inte bra då jag förmodligen fått betala skadestånd istället ;P

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Lovade ju alla att komma med en update när jag visste hur det gick med försäkringsärendet.
Det visade sig vara kopplingen det blev nått knas med men den blev reparerad och bilförarens försäkringsbolag stod för hela kostnaden.

Skönt allt löste sig tillslut vilken jävla sommar de varit!

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Nej det har de inte. Men den är totalskrot så där blir de pengar.

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
vilken jävla otur man kan ha! vad händer med xt:n?

Jag tror redan den ligger på skroten och dammar, när jag kom o besökte verkstaden och sa de va min hoj så blev dom förvånade dom trodde jag va död.

Så nu väntar man på att få ut pengar för XTn, sälja ninjan och köpa en ny hoj.

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
skönt att de har löst sig relativt bra för dig iaf, din sommar låter inget vidare:död

fast du kanske skulle ha skrivit i annonsen om ninjan att den blev påkörd och reparerad itsället för att den välte, är ju en lite skillnad som en köpare kanske skulle vilja veta...:näsblod

(smygläste på soe)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...