Advance4Stroke
Law enforcement agent
Hmm.. Personligen tycker jag att vi höll lite väl låga hastigheter.. men jag är ju ung och dum.... och så får man ju respektera de äldre herrarna som har familj och bryr sig om sina liv....
Nä, men det gäller ju samtidigt att hålla ett någorlunda ggott klubbrykte, om folk körde ihjäl sig stup i kvarten vore det ju inte så jävla populärt...
De två äldre rävarna (Susukin & Blå R1) var ju ändå de som höll täten, klar respekt att folk som har några år på nacken fortsätter köra sporthoj och inte går över till nån customhoj...
Fler gånger blir det... och fortare blir det.. iallafall när vägarna och vädret tillåter...
Personligen hade jag min toppfart på 220 idag, mellan vännesby och umeå..
Hade en polare på bbönpallen, så man fick ju ta det lite lungt..
Nä, som sagt ung och dum, men det är ju inte utan anledning man har lagt sitt livs besparingar på en sak som man egentligen inte har något vidare behov av...
Man lever bara en gång.. Och då ska man fan göra vad man tycker är kul!!!!!
- Skål
Nä, men det gäller ju samtidigt att hålla ett någorlunda ggott klubbrykte, om folk körde ihjäl sig stup i kvarten vore det ju inte så jävla populärt...
De två äldre rävarna (Susukin & Blå R1) var ju ändå de som höll täten, klar respekt att folk som har några år på nacken fortsätter köra sporthoj och inte går över till nån customhoj...
Fler gånger blir det... och fortare blir det.. iallafall när vägarna och vädret tillåter...
Personligen hade jag min toppfart på 220 idag, mellan vännesby och umeå..
Hade en polare på bbönpallen, så man fick ju ta det lite lungt..
Nä, som sagt ung och dum, men det är ju inte utan anledning man har lagt sitt livs besparingar på en sak som man egentligen inte har något vidare behov av...
Man lever bara en gång.. Och då ska man fan göra vad man tycker är kul!!!!!
- Skål