Påskkörning!!!!!!!

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Hmm.. Personligen tycker jag att vi höll lite väl låga hastigheter.. men jag är ju ung och dum.... och så får man ju respektera de äldre herrarna som har familj och bryr sig om sina liv....
:p

Nä, men det gäller ju samtidigt att hålla ett någorlunda ggott klubbrykte, om folk körde ihjäl sig stup i kvarten vore det ju inte så jävla populärt...

De två äldre rävarna (Susukin & Blå R1) var ju ändå de som höll täten, klar respekt att folk som har några år på nacken fortsätter köra sporthoj och inte går över till nån customhoj...

Fler gånger blir det... och fortare blir det.. iallafall när vägarna och vädret tillåter...

Personligen hade jag min toppfart på 220 idag, mellan vännesby och umeå..

Hade en polare på bbönpallen, så man fick ju ta det lite lungt..

Nä, som sagt ung och dum, men det är ju inte utan anledning man har lagt sitt livs besparingar på en sak som man egentligen inte har något vidare behov av...

Man lever bara en gång.. Och då ska man fan göra vad man tycker är kul!!!!!

- Skål
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Jorå tyvärr gick det lite väl sakta bitvis idag men eftersom vi hade en liten vurpa också så var det väl ganska naturligt! Jo visst kör dom två jäkligt bra men iaf jag försöker då inte ens hänga på då jag är alldeles för oerfaren för att ta kurvor i deras takt!! Att tro att man är lika duktig som dom och bara ha kört nån sommar är livsfarligt! Bättre att försöka hålla sin egen takt, dom är ändå duktiga på att vänta in dom lite långsammare åkarna vid nästa korsning! Vi vill ju inte ha nån allvarlig olycka, det tror jag alla är överens om!!

Skål på dig med!! :öl
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top